جلسه هيئت هاي مذهبي در لردگان برگزار شد

کد خبر: 10126 تاریخ انتشار: 1397/02/25
نمایش: 838
اخبار
برهان حسين پور آقائي فرماندار لردگان ضمن تبريک فرارسيدن ماه مبارک رمضان گفت: هر قدمي و هرکاري که در اين ما انجام شود اجر و پاداش دنيوي و اخروي دارد بنابراين لازم است در اين ماه برنامه هاي متنوع و در شان اين ماه در سطح شهرستان برگزار شود
برهان حسين پور آقائي فرماندار لردگان ضمن تبريک فرارسيدن ماه مبارک رمضان گفت: هر قدمي و هرکاري که در اين ما انجام شود اجر و پاداش دنيوي و اخروي دارد بنابراين لازم است در اين ماه برنامه هاي متنوع و در شان اين ماه در سطح شهرستان برگزار شود.
وي گفت: در اين ماه، هئيت هاي مذهبي وظيفه سنگيني برعهده دارند و لازم است فضاي مساجد و هئيت ها را جهت برگزاري فرايض ديني آماده شوند و مردم در اين ماه با فيوضات ماه مبارک رمضان آشنا شوند.
وي گفت: روحانيون اعزامي به روستاها بايد بر اساس نياز روستاها انتخاب شوند و روحانيون نيز ضمن بيان مسائل ديني و شرعي به آسيب هاي اجتماعي و راه هاي پيشگيري از ان در روستاها نيز اشاره نمايند و مردم را با آسيب هاي موجود آشنا نمايند.
حسين پور آقائي گفت: مناطق عشايري ما پايبند به دين و انقلاب خود هستند و نياز است جهت پاسخگويي به مسائل و مشکلات شرعي انها به اين مناطق روحاني اعزام شود.

در ادامه حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان گفت: ماه مبارک رمضان ماه مهماني خدا است و ما بايد سعي کنيم که نهايت استفاده را از اين ماه ببريم.
وي گفت: برنامه ها بايد جوري انجام شوند که مردم به سمت مسجد و هئيت ها سوق داده شوند و در اين ميان روحانيون و هئيت هاي مذهبي وظيفه سنگيني برعهده دارند که نياز است با برنامه ريزي جهت برگزاري مراسمات در ماه مبارک رمضان به ويژه ليالي قدر مردم را دور هم جمع کرد و مسائل شرعي را جوري که براي مردم قابل فهم باشد تشريح کرد.
تاج زاد گفت: برنامه هاي که در ماه مبارک رمضان به ويژه شبهاي قدر انجام مي شوند نبايد مزاحمتي براي مردم ايجاد نمايند و باعث رمجش مردم شوند چون اين امر معادل حق الناس است و ما بايد در اين زمينه نهايت دقت را داشته باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11