جلسه و اجراي طرح دوم توسعه شهرک هاي صنعتي لردگان با حضور فرماندار و مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان

کد خبر: 133866 تاریخ انتشار: 1399/03/08 12:24:48
نمایش: 356
اخبار
جلسه طرح دوم توسعه شهرکهاي توسعه شهرکهاي صنعتي لردگان در روز چهارشنبه مورخ 7/3/1399 با حضور فرماندار و مدير کل شهرک هاي صنعتي استان در دفتر فرماندار تشکيل شد.

جلسه طرح دوم توسعه شهرکهاي توسعه شهرکهاي صنعتي لردگان در روز چهارشنبه مورخ  7/3/1399 با حضور فرماندار و مدير کل شهرک هاي صنعتي استان در دفتر فرماندار تشکيل شد.
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان گفت : علي رغم داشتن بستر هاي مناسب اشتغال و توليد در شهرک صنعتي لردگان مي طلبد که سرمايه گزاران براي سرمايه گزاري و ايجاد توليد و اشتغال در اين شهرک صنعتي که تمام زير ساخت هاي ان فراهم است سرمايه گزاري نمايند .تا در صد اشتغال   
 در ادامه جلسه حميد رضا فلاح مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان گفت : شهرک صنعتي لردگان 200 هکتار وسعت دارد که از اين مقدار حدود 60 هکتار ان به تعداد 144 واحد صنعتي واگذار شده است و پروژه هاي متعددي با ارزش 50 ميليارد ريال در 2 ناحيه صنعتي لردگان و سندگان فلارد تعريف شده که در دست اقدام هستند که اميدواريم مراحل تکميل پروژه ها تسريع پيدا کند. ان شاء الله در صدد هستيم که با استفاده از اعتبارات تملک دارايي سرمايه اي و ساير اعتبارات در جهت تکميل زير ساخت ها و توسعه متوازن صنعتي هزينه کنيم.
ايشان اضافه کرد  : زير ساخت هاي اين شهرک در فاز دوم ، عمليات زير سازي و ايجاد معابر و کنترل و هدايت سيلاب با اعتبار اوليه 17 ميليارد ريال شروع شده و پيش بيني ميشود  تا 8 ماه آينده طبق قرارداد  منعقده قسمتي از شهرک به فاز عملياتي اضافه شده و بستر استقرار واحدهاي صنعتي ديگر را فراهم نمايد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11