جلسه ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان با سيد عبدل درگاهي مدير کل پست استان در محل دفتر فرماندار شهرستان تشکيل شد.

کد خبر: 154096 تاریخ انتشار: 1399/04/21 11:12:20
نمایش: 474
اخبار
جلسه ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان با سيد عبدل درگاهي مدير کل پست استان در محل دفتر فرماندار شهرستان تشکيل شد.
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص قابليت ها و ظرفيت هاي شهرستان لردگان گفت : مجموعه پست در سطح استان و شهرستان مي بايست علاوه بر امورات جاري و روتين روزانه در راستاي انجام وظايف خود و ارائه خدمات به مردم ، بحث تجارت الکترونيکي را نيز پياده سازي نمايند و ضمن ارتباط با ادارات اقتصادي سطح استان و شهرستان نظير صنايع دستي و گردشگري ، صمت و ... بتوانند خدمات خود را بصورت الکترونيکي انجام دهند و در اين راستا ، فرمانداري شهرستان آمادگي هر گونه همکاري در بحث زيرساخت هاي ارتباطي و ... را دارد.
سيد عبدل درگاهي مدير کل پست استان نيز گفت : بنا داريم بازديدي از اداره شهرستان داشته باشيم و مشکلات احتمالي را رفع نمائيم .
وي در ادامه افزود : خوشبختانه پست در ايام کرونا تلاشهاي بسياري انجام داده و توانسته حدود 68 درصد از آمار و ترافيک رشد نمايد و دليل آن اينست که مردم کمتر به بازار و مجموعه فروشگاه ها مراجعه مي کنند و درخواست هاي خود را از طريق اينترنت انجام مي دهند و همکاران ما بصورت شبانه روزي در خدمت مردم هستند که درخواست هاي مردم را در اسرع وقت به دست مردم برسانند که در اين راستا در طول ايام هفته کشيک داشتيم .
مدير کل پست استان در پايان گفت : در شهرستان انتظار داريم که در حوزه کسب و کار اينترنتي و اشتغال نيز فعاليت هايي داشته باشيم که در سال گذشته  تعداد 68 فروشگاه اينترنتي ايجاد کرديم که اين فروشگاه ها مي توانند محصولات دامي ، گياهي ، دارويي و صنايع دستي شهرستان را به ساير استان ها معرفي نمايند که سياست شرکت نيز در همين راستا است و اگرفروشگاه اينترنتي در سطح شهرستان وجود دارد آمادگي در اختيار قرار دادن هر گونه تسهيلات به اين فروشگاه ها را داريم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11