جلسه مدير کل جديد آبفا استان با فرماندار شهرستان لردگان

کد خبر: 154170 تاریخ انتشار: 1399/05/07 09:00:36
نمایش: 484
اخبار
جلسه بررسي مسائل و مشکلات ابفا در شهرستان لردگان با حضور مدير کل جديد ابفا استان و فرماندار شهرستان لردگان و تعدادي از کارشناسان در محل دفتر فرماندار شهرستان لردگان بر گزار گرديد.
جلسه بررسي مسائل و مشکلات ابفا در شهرستان لردگان با حضور مدير کل جديد ابفا استان و فرماندار شهرستان لردگان و تعدادي از کارشناسان در محل دفتر فرماندار شهرستان لردگان بر گزار گرديد.
ابتدا دکتر ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان گفت : شهرستان لردگان داراي 295 روستا و با جمعيتي بالغ بر 177هزار نفر مي باشد که از لحاظ آب اشاميدني مشکلاتي وجود دارد که براي رفع انها بايستي چاره انديشي شود.
وي در ادامه گفت : شهر لردگان و سردشت هم با مشکل کمبود آب مواجه هستند که بعضاً محله هايي از اين شهرها با مراجعه به فرمانداري خواهان رفع مشکل آن هستند، اميدواريم با مديريت جديد آبفاي استان اين مشکلات برطرف شود.
در اين جلسه احمدرضا محمدي مدير کل جديد آبفاي استان گفت : امروز جهت بررسي پاره اي از مشکلات مرتبط با حوزه آب و فاضلاب ، خواسته ها و توقعاتي که وجود دارد ، پروژه هايي که در دست اقدام داريم ، کارهايي که بايد در آينده براي رفع پاره اي از مشکلاتي که وجود دارد انجام شود جلسه اي تشکيل شد و به نتايج خوبي رسيديم و اعتبارات مناسبي را جهت پروژه هاي شهرستان لردگان در سال جاري خواهيم داشت که پروژه هاي مناسبي تعريف شده که بخشي از اين پروژه ها در دست اقدام هست و پيمانکار فعال شده و مشغول انجام پروژه مي باشد که اين پروژه ها مرتبط با تأمين آب شرب روستاها ، بعضي از پروژه ها نيز در حال برگزاري مناقصه مي باشد .
وي در ادامه افزود : پروژه هايي را در بخش شهري براي پايدار سازي آب شرب شهرهاي شهرستان در دست اقدام مي باشد ، پروژه هايي در خصوص تصفيه فاضلاب هست که در شهر لردگان انجام خواهد شد و سعي بر اينست که با همدلي ، همفکري و کار مستمر رسالت ما که تأمين آب شرب هم براي شهروندان و هم ساکنين محترم روستاهاي شهرستان هست انجام شود و شاهد افزايش ضريب برخورداري مردم از نعمت آب شرب بهداشتي و خدمات دفع فاضلاب باشيم .
وي در پايان گفت : از عمده پروژه هايي که در اين جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت ميتوان به تأمين آب اوره و بارز ، خط انتقال آب آتشگاه به سردشت که آب شرب تعداد 54 روستاي شهرستان را تأمين خواهد کرد و يکي از پروژه هاي کليدي مي باشد ، راه اندازي و افتتاح چاه آب شرب سردشت ، تکميل شبکه فاضلاب شهري و تسريع در آن ، بهسازي و افزايش ضريب خدمات رساني و اصلاح شبکه آب شهر لردگان ، رفع نقاط با افت فشار ، بهسازي و تأمين آب ايستگاه پمپاژ منج اشاره نمود که اين پروژه ها تأمين اعتبار و پيمانکار شده و ان شاء الله  با اجرايي شدن اين پروژه ها مردم از اين نعمت ها بهره مند خواهند شد.  
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/10