آئين تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در شهرستان لردگان برگزار شد.

کد خبر: 154489 تاریخ انتشار: 1399/06/31
نمایش: 389
اخبار
آئين تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان ، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه شهرستان ، جناب سرهنگ عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان و جمعي از پيشکسوتان دفاع مقدس و خانواده هاي معظم شهداء و جانبازان در سالن جلسات فرمانداري شهرستان لردگان تشکيل شد.
آئين تجليل از پيشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس  با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان ، حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه شهرستان ، جناب سرهنگ عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان و جمعي از پيشکسوتان دفاع مقدس و خانواده هاي معظم شهداء و جانبازان در سالن جلسات فرمانداري شهرستان لردگان تشکيل شد.
ملک محمد قربان پور در اين آئين گفت : پايداري و حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي مرهون رشادت ها و فداکاري هاي شهداء ، جانبازان و ايثارگران در دفاع مقدس 8 ساله بوده و ما هميشه قدردان شما خواهيم بود شما ولي نعمتان ما هستيد و برايتان آرزوي توفيق و سلامتي و پيروزي در تمامي مراحل زندگي تان را داريم .
در ادامه جمعي از پيشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت شهرستان به بيان خاطراتشان در جبهه هاي جنگ تحميلي پرداختند.
سپس حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه شهرستان گفت : در اوايل انقلاب ما از لحاظ امکانات در مضيقه بوديم و ما مرهون رشادت هاي شهداء ، جانبازان و ايثارگران در طول 8 سال دفاع مقدس هستيم و برايشان آرزوي سلامتي و بهروزي داريم .
در پايان از پيشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس و خانواده هاي معظم شهداء و جانبازان و ايثارگران با اهداي لوح تقدير تجليل بعمل آمد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11