جلسه هماهنگي طرح مسکن محرومين و رفع موانع و مشکلات طرح در شهرستان لردگان تشکيل شد.

کد خبر: 154490 تاریخ انتشار: 1399/06/31 16:32:42
نمایش: 439
اخبار
جلسه هماهنگي طرح مسکن محرومين و رفع موانع و مشکلات طرح با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و ساير اعضاء در سالن جلسات فرمانداري شهرستان لردگان تشکيل شد .
 جلسه هماهنگي طرح مسکن محرومين و رفع موانع و مشکلات طرح با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و ساير اعضاء در سالن جلسات فرمانداري شهرستان لردگان تشکيل شد .
ملک محمد قربان پور در اين جلسه گفت : ما در سال گذشته تعداد 600 فقره مسکن محرومين در سطح شهرستان هاي لردگان و خانميرزا داشتيم که موفق به اخذ قرارداد، جذب تسهيلات و ... شدند.
وي در ادامه افزود : اگر هماهنگي و تعامل دستگهاي متقاضي و اجراي کننده اين طرح و همکاري بانکهاي عامل نبود ما نمي توانستيم به اين موفقيت دست پيدا کنيم و بنا به گزارشي که در ستاد اقتصاد مقاومتي استان ارائه شد ، وضعيت شهرستان هاي لردگان و خانميرزا بسيارمطلوب مي باشد امام بايد کاستي هايي که در اين زمينه وجود دارد را نيز رفع نمائيم.
در ادامه صدراله مولوي رئيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي شهرستان لردگان گفت : در جلسه اي که امروز به منظور بررسي روند اخذ مسکن محرومين از محل اعتبارات سال 1398 و 1399مطرح شده بود، طبق گزارش عملکردي که در اين حوزه در سال 1398 داشتيم و از مجموع 600 سهميه اي که در شهرستان هاي لردگان و خانميرزا داشتيم ، کليه واحدها منجر به انعقاد قرارداد،انجام پي کني و اجراي فنداسيون گرديد که از اين محل در دو شهرستان، 577 واحد اقدام به سقف را انجام دادند و 479 واحد به مرحله اتمام نازک کاري رسيدند و 350 فقره اي که از 1000 واحد به شهرستان هاي لردگان و خانميرزا تعلق گرفته است شروع کرديم و تعداد 85 فقره را شروع کرديم که متقاضيان به بانکها معرفي شده و در مرحله انعقاد قرارداد هستند که ان شاء الله زودتر بتوانيم کار را به اتمام برسانيم .
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11