جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان تشکيل شد.

کد خبر: 154545 تاریخ انتشار: 1399/07/09 09:26:46
نمایش: 372
اخبار
جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار،اعضاي شوراي تأمين و ساير مسئولين شهرستاني در سالن جلسات فرمانداري برگزار گرديد. فرماندار شهرستان لردگان در اين جلسه گفت: دستگاههاي اجرايي گزارشي از عملکرد در يک ماهه اخير و همچنين برنامه هاي آتي خود به جلسه ارائه دادند.
جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار،اعضاي شوراي تأمين و ساير مسئولين شهرستاني در سالن جلسات فرمانداري برگزار گرديد.
فرماندار شهرستان لردگان در اين جلسه گفت: دستگاههاي اجرايي گزارشي از عملکرد در يک ماهه اخير و همچنين برنامه هاي آتي خود به جلسه ارائه دادند.
وي در ادامه افزود: در اين جلسه مقرر شد با توجه به اينکه امکان حضور خانواده هاي آسيب پذير از مواد مخدر در تجمعات بعلت شيوع ويروس کرونا نيست بحث توليد محتواي آموزشي در فضاي مجازي ونظارت بيشتري برمحتواهاي توليد شده انجام گيرد.
ملک محمد قربان پور همچنين گفت: مقرر شد که نظارت بيشتري بر روي عرضه گياهان دارويي و عطاري ها جهت جلوگيري از عرضه اقلام غير ضرور و يا اقلامي که مجوز لازم را براي پخش آن ندارند انجام شود و در عين حال جهاد کشاورزي و منابع طبيعي نظارت بيشتري بر عرصه هاي تحت اختيار خودشان براي جلوگيري از کشت محصولاتي که مجوز لازم را ندارند و مي توانند در سطح جامعه آسيب زا باشند انجام دهند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08