جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان تشکيل شد

کد خبر: 155198 تاریخ انتشار: 1399/11/06
نمایش: 409
اخبار
با حضور سيد سعيد صالحي سرپرست فرمانداري شهرسستان لردگان ، سيد غدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان و ساير اعضاء ، جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات شهداي دولت فرمانداري شهرستان تشکيل شد.
با حضور سيد سعيد صالحي سرپرست فرمانداري شهرسستان لردگان ، سيد غدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان و ساير اعضاء ، جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر  در سالن جلسات شهداي دولت فرمانداري شهرستان تشکيل شد.
سيد سعيد صالحي سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان در اين جلسه گفت : دستگاههاي عضو شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر بر اساس مصوبات شورا و تصميم هايي که گرفته مي شود حتماً به آن عمل شود چون در راستاي پيشگيري از مواد مخدر مي باشد.
در ادامه سيد غدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت: جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان را در خدمت اعضاء محترم شورا بوديم .عمده مباحث حول محور جمع‌آوري معتادان متجاهر و بحث ياريگران زندگي در حوزه ورزش بود که تصميماتي گرفته شد. اميدواريم با همت عزيزان و دوستان ، نگاه مان بر اين است که معتادان کف خيابان و آن هايي که در انظار عمومي مواد مخدر مصرف مي کنند حتماً در قالب طرح‌هايي جمع‌آوري شوند و بتوانيم  اينها را وارد چرخه درمان بکنيم.
وي همچنين افزود : انشالله دستگاه هاي متولي از قبيل بهزيستي و شهرداري به کمک ما بيايند تا بتوانيم اين هدف را بصورت ويژه  دنبال کنيم . نکته بعدي ،حوزه ياريگران زندگي در ورزش است که ما به عنوان يک کار مبنايي و خيلي عظيم و اثربخش که مي تواند براي اشاعه فرهنگ پيشگيرانه به ما کمک ‌کند. امروز چارچوب برنامه و هدف نهايي اين طرح مطرح شد اميدواريم در آينده نزديک اين ياريگران زندگي در حوزه ورزش شهرستان لردگان راه اندازي شود و از اين ظرفيت براي توسعه فرهنگ پيشگيري و انشالله جامعه اي سالم و عاري از هرگونه آسيب اجتماعي حرکت کنيم .
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11