کميته تخصصي سا ماندهي فضاي مجازي در محل سالن اجلاس فرمانداري شهرستان برگزار گرديد

کد خبر: 155987 تاریخ انتشار: 1400/02/31 13:01:52
نمایش: 344
اخبار
در اين نشست که با حضور ابراهيم شريفي مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، فرماندار لردگان، اعضاي شوراي تامين شهرستان و جمعي از فعالان رسانه و فضاي مجازي شهرستان لردگان برگزار گرديد ابراهيم شريفي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: مشارکت گسترده مايه اتحاد و اقتدار ملت و نظام است، قطعا کساني که در فضاي مجازي فعاليت مي کنند بايد در جهت مشارکت حداکثري برنامه ريزي کنند، روحيه نشاط و اميد را در کشور تقويت کرد تا از اين فضاي مجازي سالم لذت برد. وي افزود: هر توليدي در فضاي مجازي بايد به تقويت روحيه اميد منجر شود
.
در اين نشست که با حضور ابراهيم شريفي مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، فرماندار لردگان، اعضاي شوراي تامين شهرستان و جمعي از فعالان رسانه و فضاي مجازي شهرستان لردگان برگزار گرديد ابراهيم شريفي مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: مشارکت گسترده مايه اتحاد و اقتدار ملت و نظام است، قطعا کساني که در فضاي مجازي فعاليت مي کنند بايد در جهت مشارکت حداکثري برنامه ريزي کنند، روحيه نشاط و اميد را در کشور تقويت کرد تا از اين فضاي مجازي سالم لذت برد.
وي افزود: هر توليدي در فضاي مجازي بايد به تقويت روحيه اميد منجر شود.
شريفي تصريح کرد: در رابطه با انتخابات نيز اين حق مردم جهت تعيين سرنوشت خود هستند اما دشمنان نظام و انقلاب در صدد ايجاد يک جو رواني و موج سازي هستند، به همين دليل فعالين مجازي بايد هوشيارانه در اين زمينه فعاليت کنند.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اظهار داشت: سالم سازي فضاي مجازي نيازمند همکاري همه جانبه همه ادارات، نهادها و فعالين رسانه و فضاي مجازي دارد.
مهمترين ظرفيت شهرستان لردگان، جوانان مستعد و خردمند لردگاني است
فرماندار لردگان در اين نشست بيان داشت: مهمترين ظرفيت اين شهرستان مردم به خصوص جوانان مستعد و خردمند لردگاني است.
وي افزود: امروز به دليل وضعيتي که کرونا ايجاد کرد استفاده از فضاي مجازي بيش از پيش گسترش پيدا کرده است اما متاسفانه دشمنان با استفاده ابزاري از فضاي مجازي در صدد ضربه زدن به کشور هستند ولي بايد نسبت به اين فضا هوشيار باشيم تا آسيب هاي اجتماعي اين فضا را کاهش داد.
فضاي مجازي نيازمند حضور جوانان مومن است
سرهنگ‌ رحيمي فرمانده سپاه لردگان با بيان آسيب ها و معايب فضاي مجازي خواستار حضور همه جانبه جوانان و فعالين مومن در اين عرصه شد و با طرح بيانات مقام معظم رهبري که فرمودند: اگر من امروز رهبر انقلاب نبودم،رئيس فضاي مجازي کشور مي شدم بر اهميت ويژه اين فضا تاکيد کردند.

شايعه سازي و دروغ سازي، فضاي مجازي را مسموم کرده است
همچنين سرهنگ تابش فرد فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در اين رابطه گفت: فضاي مجازي مثل يک چاقو دولبه مي ماند که هم مزايا و هم معايب گسترده اي دارد.
 
وي افزود: در آستانه انتخابات نيز دشمنان انقلاب در حال تلاش براي نااميد کردن مردم هستند اما فعالين مجازي بايد با اين برنامه ها مقابله کنند تا فضاي سالمي را ايجاد کنند.
تابش فرد تاکيد کرد: متاسفانه شايعه سازي و دروغ سازي در فضاي مجازي قبل و بعد از انتخابات کاملا وجود دارد اما بايد براي مقابله با چنين کذب سازي ها تلاش و برنامه ريزي شود..
همچنين در اين نشست مسئولين سايت ها و کانال هاي خبري و فعالين رسانه اي و فضاي مجازي شهرستان لردگان به بيان پيشنهادات و ابتکارات خود در جهت سالم سازي فضاي مجازي و تزريق روحيه اميد آفريني در جامعه پرداختند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11