بازديد ميداني معاون وزير و رئيس سازمان مديريت بحران کشور از مناطق سيل‌زده شهرستان لردگان

کد خبر: 178715 تاریخ انتشار: 1401/05/12
نمایش: 216
اخبار
محمدحسن نامي معاون وزير و رئيس سازمان مديريت بحران کشور به همراه غلامعلي حيدري استاندار و هيئت همراه ، رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان و تعدادي از مديران کل استاني روز سه‌شنبه در مناطق سيل‌زده شهرستان لردگان حضور يافته و از نزديک ميزان خسارت‌هاي وارده را بررسي کردند.
محمدحسن نامي معاون وزير و رئيس سازمان مديريت بحران کشور به همراه غلامعلي حيدري استاندار و هيئت همراه ، رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان و تعدادي از مديران کل استاني روز سه‌شنبه در مناطق سيل‌زده شهرستان لردگان حضور يافته و از نزديک ميزان خسارت‌هاي وارده را بررسي کردند.

محمدحسن نامي از سيل بند  خاکي بالادست شهر لردگان که در سيلاب دوشنبه‌ شب تخريب شد بازديد ميداني نموده و  قول مساعد جهت تأمين اعتبار بازسازي اصولي و مهندسي اين سيل بند داد.

وي در ادامه سفر همچنين از خانه‌هاي آب گرفته شهر لردگان و روستاهاي بخش رودشت لردگان نيز بازديد نموده و خسارت‌هاي وارده به بخش‌هاي مختلف را بررسي کرد.

رضا باباميري با اشاره به خسارت‌هاي وارده به اين شهرستان بر اثر جاري شدن سيلاب در شامگاه دوشنبه  گفت: سيلاب طي روزهاي گذشته به ويژه در شامگاه دوشنبه خسارات قابل توجهي به اراضي و باغات کشاورزي، شاليزارها، مزارع پرورش ماهي، فعاليت‌هاي زنبورداري و زيرساخت‌هاي روستاها و راهها وارد کرده است.

فرماندار شهرستان لردگان در ادامه افزود: آب به خانه‌هاي مسکوني و مغازه‌هاي شهر لردگان و واحدهاي روستايي بخش رودشت و شهر سردشت و محلات آن و ساير نقاط سيل‌زده شهرستان نفوذ کرده که اگر چه تاکنون خانه‌اي در اين رابطه تخريب نشده اما آبگرفتگي باعث وارد شدن خسارت‌هايي به وسايل زندگي مردم شده است.

وي تصريح کرد: دوشنبه شب بر اثر شدت بارش‌ها بند خاکي بالادست شهر لردگان تخريب و باعث هجوم آب به قسمت‌هايي از شهر شد.

فرماندار شهرستان لردگان خاطر نشان کرد: برآورد خسارت‌هاي دقيق و کارشناسي شده در حال انجام است و پس از جمع‌بندي نهايي اعلام مي‌شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/09