جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان برگزار شد.

کد خبر: 179199 تاریخ انتشار: 1401/06/29
نمایش: 203
اخبار
با حضور رضا باباميري فرماندار ، نوروزعلي بابامير مدير آموزش و پرورش شهرستان لردگان و ساير اعضا ، جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان در سالن جلسات شهداي فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
با حضور رضا باباميري فرماندار ، نوروزعلي بابامير مدير آموزش و پرورش شهرستان لردگان و ساير اعضا ، جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان در سالن جلسات شهداي فرمانداري اين  شهرستان برگزار شد.
رضا باباميري گفت : بايد مشکلات را مطرح نماييد و به هر طريق ممکن اعتبارات لازم را بگيريد.
ايشان همچنين افزود : اعتباراتي که وجود دارند ملي و تملک دارايي هستند که اعتبارات تملک دارايي درون استاني هستند و مربوط به شهرستان هاي لردگان و خانميرزا مي باشند. آموزش و پرورش عشاير مشکلات بسيار فراواني دارند که اين مشکلات بايد جمع بندي شده و در سطح ملي پيگيري براي رفع آنان انجام شود.
باباميري در پايان گفت : در خصوص تخريب مدارس توسط دولت ، حتماً مدرسه بايد سند ثبتي داشته باشد تا بتوان از طريق اداره کل نوسازي و تجهيز مدارس اقدام به تخريب و نوسازي نمود.  
نوروزعلي بابامير در ادامه گفت : جلسه شوراي آموزش و پرورش با موضوع پروژه مهر و بازگشايي مدارس در سال تحصيلي 1402-1401  در محل سالن جلسات فرمانداري با حضور فرماندار محترم و اعضاي محترم شورا و  دستگاه‌هاي مدعو تشکيل شد.
وي افزود : مصوباتي در خصوص داشتيم اولاً اقداماتي که در راستاي بازگشايي مدارس توسط آموزش و پرورش با ساير دستگاهها انجام شده ارائه شد از جمله ثبت نام کليه دانش آموزان در مقاطع مختلف ، سازماندهي نيروهاي انساني در مقاطع ابتدايي ،متوسطه اول و متوسطه دوم خوشبختانه انجام شد و توزيع کتب درسي را داشتيم. نوروزعلي بابامير همچنين گفت : در راستاي کمبود نيروي انساني ما نزديک به  ۲۳۰۰ ساعت در مدارس متوسطه اول و دوم خصوصاً بخش خواهران کمبود نيرو داريم ، با مديرکل محترم رايزني و نامه‌نگاري شد که اجازه بدهند با توجه به کمبود نيروي انساني و ممنوعيتي که در تدريس نيروهاي آقا در مدارس دخترانه ارسال شده به مناطق ، خواهان اين شديم که مجوز لازم صادر شود تا نيروهاي موجه همکاران مرد بتوانند در مدارس دخترانه تدريس داشته باشند و اين نقيصه را مرتفع کنيم .
ايشان در پايان گفت : فضاهاي آموزشي را داشتيم که خوشبختانه با همکاري فرماندار و سايردستگاه ها ، اداره کل نوسازي و آموزش و پرورش استان ، اقدامات خوبي در بهسازي بازسازي سرويس هاي بهداشتي و آسفالت مدارس را داشتيم که خوشبختانه اقدامات خوبي انجام شد و اميدواريم که اين مساعدت ها و همکاري ها در ادامه سال تداوم داشته باشد تا بتونيم سال تحصيلي خوبي را براي دانش آموزان و همکاران عزيزمان رقم بزنيم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11