جلسه کارگروه گندم ، آرد و نان شهرستان لردگان برگزار شد.

کد خبر: 179297 تاریخ انتشار: 1401/07/12
نمایش: 170
اخبار
جلسه کارگروه گندم ، آرد و نان شهرستان لردگان به رياست محسن طهماسبي کهياني معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري و حضور ساير اعضاء در سالن جلسات شهداي دولت برگزار شد.
جلسه کارگروه گندم ، آرد و نان شهرستان لردگان به رياست محسن طهماسبي کهياني معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري و حضور ساير اعضاء در سالن جلسات شهداي دولت برگزار شد.
طهماسبي در اين جلسه با اشاره به گذشت بيش از سه ماه از اجراي مقدمات طرح مردمي سازي يارانه آرد و نان در کشور و لزوم ساماندهي نانوايان فعال ،خواستار تعيين تکليف هر چه سريع‌تر نانوايي‌هايي که تاکنون موفق به دريافت دستگاه کارتخوان نگرديده شدند و عنوان نمودند که تاکنون تعداد ۶۳ نانوايي شهري به دستگاه کارتخوان تجهيز و ۳۳ نانوايي روستايي نيز براي دريافت کارتخوان تاييد و به دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط براي سير مراحل بعدي جهت دريافت کارتخوان معرفي گرديدند.
 ايشان همچنين به اختصاص ۱۷۰۰ کيسه آرد به مناطق خسارت ديده در سيل اخير در سطح شهرستان اشاره نمودند و در خصوص عشاير جامانده در آمارگيري مبنايي که اقدام به ثبت فرم خود اظهاري نمودند مصوب شد که تا اعلام پالايش نهايي عشاير توسط مرکز آمار ايران به منظور برخورداري از حقوق قانوني ، عشاير به صورت موقت از سهميه آرد برخوردار گردند.
طهماسبي در ارتباط با تأمين نان مدارس شبانه‌روزي شهرستان بيان کردند که هماهنگي‌هاي لازم با تعدادي از نانوايان تأمين نان مدارس صورت پذيرفت.
معاون برنامه ريزي و توسعه فرمانداري با بيان اينکه واحدهاي نانوايي در نانوايي شهري و روستايي موظفند مطابق ضوابط ابلاغي اقدام به پخت نان نمايند ،خواست تا در گشت هاي بازرسي مواردي همچون مسائل بهداشتي،کم فروشي و گرانفروشي و رضايت ارباب رجوع مدنظر قرار گيرد.
در پايان آقاي حسين پويا رئيس اداره تعزيرات حکومتي شهرستان لردگان بيان نمودند در طي چند ماه اخير تعداد ۱۵۳ پرونده تخلف صرفاً براي نانوايي ها تشکيل شد که تعداد ۱۲۷پرونده منجر به صدور رأي و تعداد ۲۶ فقره نيز در شرف صدور دادنامه مي باشند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11