بازديد معاون توسعه مديريت و منابع استانداري از گردنه هاي چهارطاق و گله وار شهرستان لردگان

کد خبر: 180337 تاریخ انتشار: 1401/11/14
نمایش: 211
اخبار
بنا به دستور استاندار مبني بر حل مشکلات ناشي از بارندگي ، رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان به اتفاق محمدحسين خدابنده معاون توسعه مديريت و منابع استانداري ، بخشداران منج و رودشت ، ابراهيم حسني معاون آموزشي هلال احمر استان و تعدادي از مسئولين ادارات و نهادهاي شهرستان و بخشهاي مربوطه از گردنه هاي برف گير چهارطاق بخش منج و گله وار بخش رودشت بازديد ميداني نمودند.
بنا به دستور استاندار مبني بر حل مشکلات ناشي از بارندگي ، رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان به اتفاق محمدحسين خدابنده معاون توسعه مديريت و منابع استانداري ، بخشداران منج و رودشت ، ابراهيم حسني معاون  آموزشي هلال احمر استان و تعدادي از مسئولين ادارات و نهادهاي شهرستان و بخشهاي مربوطه از گردنه هاي برف گير چهارطاق بخش منج و گله وار بخش رودشت بازديد ميداني نمودند.   
محمدحسين خدابنده گفت : با توجه به بارندگي‌هاي اخير در استان و تشکيل ستاد مديريت بحران و دستور استاندار محترم در خصوص بازديد از مناطقي که در آنها بارندگي داشتيم. امروز در شهرستان لردگان حاضر شديم و از گردنه هاي چهارطاق و گله وار بخش هاي منج و رودشت بازديد کرديم.
ايشان در ادامه افزود : با توجه به وسعت جغرافيايي شهرستان لردگان و داشتن گردنه هاي متعدد ،  اين گردنه ها در بارش‌هاي ۲۴ ساعت گذشته مسدود شده بودند که با تلاش و همراهي و همدلي فرماندار و مسئولان شهرستاني و مديران دستگاه هاي اجرايي در حال حاضر اين گردنه ها باز شده و عبور و مرور جريان دارد ولي با توجه به گستردگي کار ، نياز است که دستگاه‌هاي راهداري بيشتري به اين منطقه ارسال شده و در اختيار راهداري ها قرار گيرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11