سفر حجت الاسلام و المسلمين نکونام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد به منطقه ارمند لردگان

کد خبر: 20232 تاریخ انتشار: 1397/03/23 09:29:13
نمایش: 1462
اخبار
در بدو ورود حجت الاسلام و المسلمين نکونام به دهستان ارمند روستاي سونک با شعار صل علي محمد ياور رهبر آمد از وي استقبال کردند و سپس در مسجد روستا يکي از اهالي روستا ضمن خوش آمد گويي به بيان مشکلات روستا از جمله آسفالت نبود راه اصلي لردگان به بوگر، عدم استفاده از آب رودخانه ارمند، عدم اشتغال جوانان، عدم وجود فضاي ورزشي براي جوانان و عدم وجود اينترنت پرداختند در ادامه حجت الاسلام و المسلمين نکونام ضمن تقدير و تشکر از استقبال مردم گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قران است و شعور و درک فضيلت ماه مبارک رمضان و دستاوردهاي مهم و. معنوي اين ماه رسيدن از فرش به عرش، آسماني شدن و رسيدن به دستاوردهاي مهم است و لازمه آن سير و سلوک معنوي در همه عرصه هاي زندگي است
در بدو ورود  حجت الاسلام و المسلمين نکونام به دهستان ارمند مردم روستاي سونک با شعار صل علي محمد ياور رهبر آمد از وي استقبال کردند و سپس در مسجد روستا يکي از اهالي روستا ضمن خوش آمد گويي به بيان مشکلات روستا از جمله آسفالت نبود راه اصلي لردگان به بوگر، عدم استفاده از آب رودخانه ارمند، عدم اشتغال جوانان، عدم وجود فضاي ورزشي براي جوانان و عدم وجود اينترنت پرداختند در ادامه حجت الاسلام و المسلمين نکونام ضمن تقدير و تشکر از استقبال مردم گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قران است و شعور و درک فضيلت ماه مبارک رمضان و دستاوردهاي مهم  و. معنوي اين ماه رسيدن از فرش به عرش، آسماني شدن و رسيدن به دستاوردهاي مهم است و لازمه آن سير و سلوک معنوي در همه عرصه هاي زندگي است
وي گفت: امام بزرگوار در ماه مبارک رمضان هر روز 18 جز قران مي خواند و به ان عمل مي کرد و در تمام طول عمر  جوري  زندگي مي کرد که ما مي توانيم ان را سرلوحه کار خود قرار دهيم.
نماينده و لي فقيه در استان گفت: امام قرآن را خواند،  قرآن را فهيد و قرآن را به صحنه آورد بنابراين لازم است ما نيز به اين صورت با قرآن انس بگيريم زيرا امام ما با همين قرآن و انتشار آن بين مردم طاغوت را از خاک ما بيرون و قرآن و اسلام را حاکم نمود .
وي در ادامه گفت: من رسالتم در اين لباس رسالت معنوي و فرهنگي است رسالت خدايي است مردم اگر گداي خداوند باشند عزيز و آزاده هستند بنده مشکلات شما را به مسئولين تذکر خواهم داد و هواهم خواست تا به مشکلات شما رسيدگي کنند .
حجت الاسلام نکونام بيان داشت : مسئولين بجاي اينکه با هم دعوا کنند و به دنبال منافع خوو حزب و گروه باشند به فکر مردم باشند و جهت راه انداختن کار و مشکلات مردم بايد در بين مردم حاظر شوند مشکلات مردم را ببينند و جهت رفع آنها تلاش نمايند .
وي در پايان گفت: قرار بود مسئولين در اين ضيافت ما را همراهي نمايند که بنده خود قبول نکردم و قرار شد من در بين شما حضور پيدا کنم مشکلات را ببينم و مسئولين در يک وقت مناسب در بين شما حاظر شوند و مشکلات شما را رفع نمايند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08