۲ بازارچه نوروزي در شهر لردگان چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شد

کد خبر: 222489 تاریخ انتشار: 1402/12/20 13:25:38
نمایش: 274
اخبار
۲ بازارچه نوروزي در شمال و جنوب شهر لردگان چهارمحال و بختياري روز يکشنبه با حضور غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شد.

۲ بازارچه نوروزي در شمال و جنوب شهر لردگان چهارمحال و بختياري روز يکشنبه با حضور غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري راه‌اندازي شد.
استاندار چهارمحال و بختياري در اين آيين با اشاره به راه‌اندازي بازارچه‌هاي نوروزي در ۴۳ شهر اين استان گفت: بازارچه‌هاي نوروزي در راستاي رفاه حال مردم براي تامين کالاهاي مورد نياز شب عيد و ماه مبارک رمضان با قيمت مناسب در استان راه‌اندازي مي‌شود.
غلامعلي حيدري افزود: تلاش مي‌شود کالاهاي مورد نياز مردم در بازارچه‌هاي نوروزي با قيمت مناسب تامين و مردم بتوانند به راحتي خريد کنند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري که وي را همراهي مي کرد گفت: برپايي نمايشگاه و بازارچه‌هاي فصلي در مرکز شهرستان‌ها با هدف رونق بازار محلي، کاهش تورم و افزايش رقابت در دستورکار قرار دارد.
محمد کاظم منزوي با اشاره به آغاز به کار بازارچه نوروزي شهر لردگان افزود: براساس برنامه‌ريزي انجام شده قرار است در اين شهرستان پر جمعيت ۲ بازارچه در شمال و جنوب شهر لردگان فعال شود.
وي ادامه داد: براين اساس بازارچه شمال شهر لردگان با ۱۶۰ غرفه و بازارچه جنوب اين شهر نيز در قالب ۲۰۰ غرفه با حضور اتحاديه‌هاي مواد غذايي، پوشاک و کفش، خوارو بار فروشان و شيريني پزان فعال شده‌اند.
منزوي رونمايي از نخستين بوم‌گردي مبتني بر دانش و تجربه محلي را از ديگر برنامه‌هاي استاندار در شهر لردگان عنوان کرد.که در روستاي علي آباد اين شهرستان مورد بهره برداري قرار گرفت .

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11