استقرار مرکز بهداشتي درماني با تيم کامل پزشکي در روستاي "چنار محمودي"

کد خبر: 42683 تاریخ انتشار: 1398/07/18 10:13:23
نمایش: 546
اخبار
يک مرکز بهداشتي درماني با تيم کامل پزشکي در روستاي "چنار محمودي" شهرستان لردگان مستقر مي شود.
يک مرکز بهداشتي درماني با تيم کامل پزشکي در روستاي "چنار محمودي" شهرستان لردگان مستقر مي شود.
معاون بهداشتي وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشکي  در شهرستان لردگان گفت: يک مرکز بهداشتي درماني با تيم کامل پزشکي به جاي خانه بهداشت فعلي در روستاي چنار محمودي مستقر مي شود
عليرضا رييسي افزود:سه اکيپ بهداشتي درماني هم در روستا حضور خواهند يافت.
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بنا بر گزارش وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکي با انجام آزمايش از هزار و ۳۰۰ نفر از جمعيت روستاي لردگان ، کمتر از ۵ درصد مردم اين روستا مبتلا به ويروس HIV هستند و تحت مشاوره و درمان قرار گرفته‌اند.
وي ادامه داد: آزمايشات علمي نشان مي‌دهد آماري که در فضاي مجازي مطرح مي‌شود صحت ندارد و به قصد نااميد کردن مردم اين موضوعات را مطرح‌ مي کنند ،در حاليکه مردم نبايد به اين آمارها توجهي داشته باشند
عباسي با تاکيد بر اينکه رفع مشکل مردم با همکاري و همراهي آنها با مسئولان سريع‌تر به نتيجه مي‌رسد، تصريح کرد: ما به دنبال حل مشکل هستيم از همين رو از مردم مي‌خواهيم به مسئولان و تيم‌هاي بهداشتي اعتماد کنند و مطمئن باشند اين مشکل برطرف مي شود.
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه هيچ مسئولي قصد توهين به مردم اين روستا را نداشته است، افزود: کسي به اهالي اين منطقه قصد توهيني نداشته و اگر توهيني صورت گرفته من از مردم عذرخواهي مي کنم.
عباسي خاطرنشان کرد: تمام تلاش مسئولان رفع اين مشکل و يافتن راهکار است و از نزديک با مردم ديدار مي‌کنند تا دغدغه‌هاي آنها را بشنوند و در کنار مردم باشند.
وي افزود: داروهاي موثر و پيشرفته تهيه شده و به مردم عرضه مي شود، از همين رو مردم در خصوص درمان نگراني نداشته باشند
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/09