استاندار چهارمحال و بختياري:حضور مردم در انتخابات دشمن‌شکن است

کد خبر: 73370 تاریخ انتشار: 1398/11/14 05:03:00
نمایش: 417
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در سفر به شهرستان لردگان به منظور افتتاح پروژه هاي عمراني اين شهرستان در دومين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي ايران با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس يازدهم گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي، دشمن شکن و استکبارستيز خواهد بود

 
استاندار چهارمحال و بختياري  در سفر به شهرستان لردگان به منظور افتتاح پروژه هاي عمراني اين شهرستان در دومين روز از دهه فجر انقلاب اسلامي ايران با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس يازدهم گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي، دشمن شکن و استکبارستيز خواهد بود.
اقبال عباسي روز يکشنبه در آيين بهره‌برداري از طرح‌هاي دهه فجر شهرستان لردگان تاکيد کرد: مردم با حضور پرشور خود در پاي صندوق‌هاي راي در دوم اسفند امسال و شرکت گسترده در راهپيمايي ۲۲ بهمن، بار ديگر توطئه‌هاي استکبار جهاني عليه جمهوري اسلامي ايران را خنثي مي‌کنند.
وي افزود: مردم ايران با اين اقدام در دهه فجر و انتخابات مجلس يازدهم بار ديگر کمر استکبار جهاني را خواهند شکست و بر حقانيت جمهوري اسلامي تاکيد خواهند کرد.
مردم چهارمحال و بختياري ۴ نماينده را به بهارستان مي فرستند.
عباسي، در بخش ديگري از سخنان خود تصريح کرد: در دولت تدبير و اميد ۳ هزار و ۳۷۸ طرح در اين استان با افزون بر ۸۰ هزار ميليارد ريال اعتبار ملي و استاني افتتاح يا کلنگ زني شده است.
وي يادآور شد: از اين تعداد ۲ هزار و ۸۸۴ طرح با ۴۴ هزار ميليارد ريال همزمان با فعاليت دولت تدبير و اميد در چهارمحال و بختياري افتتاح شد.
استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در اين مدت همچنين عمليات اجرايي ۴۹۴ طرح با ۳۶ هزار ميليارد ريال در چهارمحال و بختياري آغاز شده است.
وي گفت: کاربري اين طرح‌ها در زمينه‌هاي فرهنگي، گردشگري، آموزشي، صنعتي، ورزشي، دامپروري، بهداشت و درمان، خدماتي و مسکوني است.
عباسي تاکيد کرد: همزمان با چهل و يکمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در دهه فجر ۳۰۷ طرح در اين استان بهره‌برداري يا کلنگ‌زني مي‌شود.
وي افزود: براي اين طرح‌ها ۴ هزار و ۳۶۰ ميليارد ريال اعتبار ملي و استاني تامين و در نظر گرفته شده است.
استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در دهه فجر سال‌جاري ۲۶۱ طرح با ۳ هزار و ۷۰ ميليارد ريال اعتبار افتتاح و بهره‌برداري خواهد شد.
وي يادآور شد: با افتتاح و بهره‌برداري از طرح‌هاي چهارمحال و بختياري در دهه فجر سال‌جاري زمينه اشتغال مستقيم ۲ هزار و ۸۸۰ نفر فراهم مي‌شود.
عباسي اظهار داشت: در دهه فجر امسال عمليات اجرايي ۴۶ طرح جديد در اين استان آغاز خواهد شد.
وي گفت: براي اجراي اين طرح‌ها در دهه فجر سال‌جاري يک‌هزار و ۲۹۰ ميليارد ريال اعتبار پيش‌بيني شده است.
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: براي اجراي طرح‌هاي جديد در دهه فجر سال‌جاري ۲۴ نفر اشتغال‌زايي مورد نظر است.
وي افزود: کاربري طرح‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري چهارمحال و بختياري در دهه فجر امسال در زمينه‌هاي فرهنگي، گردشگري، آموزشي، صنعتي، ورزشي، دامپروري، بهداشت و درمان و خدماتي است.
عباسي تصريح کرد: طرح‌هاي کلنگ‌زني چهارمحال و بختياري در دهه فجر امسال با کاربري‌هاي خدماتي، زيرساخت، گردشگري و مسکوني اجرايي مي‌شود.
وي يادآور شد: از مجموع طرح‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري چهارمحال و بختياري در دهه فجر سال‌جاري ۲۱ طرح در شهرستان اردل، ۲۶ طرح در شهرستان بروجن، ۲۲ طرح در شهرستان بن، ۱۳ طرح در شهرستان خانميرزا، ۱۵ طرح در شهرستان سامان، ۵۵ طرح در شهرستان شهرکرد، ۲۶ طرح در شهرستان فارسان، ۲۷ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۲۵ طرح در شهرستان کيار، ۳۰ طرح در شهرستان لردگان و يک طرح استاني است.
استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: از مجموع طرح‌هاي کلنگ‌زني استان در دهه فجر امسال ۷ طرح در شهرستان اردل، ۲ طرح در شهرستان بروجن، يک طرح در شهرستان بن، يک طرح در شهرستان خانميرزا، ۱۸ طرح در شهرستان شهرکرد، ۲ طرح در شهرستان فارسان، ۱۱ طرح در شهرستان کوهرنگ، ۳ طرح در شهرستان کيار و يک طرح در شهرستان لردگان است.
وي گفت: در دهه فجر سال‌جاري طرح گازرساني به واحدهاي توليدي و صنعتي چهارمحال و بختياري مشمول مصوبه شوراي اقتصاد استان در سال ۱۳۹۸ با ۸۷ ميليارد ريال اعتبار به بهره‌برداري مي‌رسد.
عباسي تاکيد کرد: در اين ايام بهره‌برداري از يک‌هزار و ۲۲ واحد مسکن روستايي چهارمحال و بختياري آغاز خواهد شد.
وي افزود: در دهه فجر سال‌جاري ۹۰ واحد باقيمانده طرح مسکن مهر چهارمحال و بختياري با ۹۰ ميليارد ريال اعتبار به بهره‌برداري مي‌رسد.
در اين آيين ۳۰ طرح اقتصادي، زيرساختي و خدماتي در شهرستان لردگان با اعتباري افزون بر ۵۵۳ ميليارد ريال، اشتغالزايي ۳۴۷ نفر و کاربري هاي اقتصادي، زيرساختي، کشاورزي، گردشگري، دامپروري، آموزشي، بهداشت و درمان، فرهنگي، فضاي اداري و صنعتي به طور همزمان افتتاح، بهره برداري و يا کلنگ‌زني شد.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11