اولين سفر کاري حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي به بخش فلارد

کد خبر: 133899 تاریخ انتشار: 1399/03/17 13:16:45
نمایش: 483
اخبار
حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي به همراه ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و جمعي از مسئولين شهرستان جهت بررسي مسائل و مشکلات بخش فلارد به اين بخش سفر کردند .
حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي به همراه ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و جمعي از مسئولين شهرستان جهت بررسي مسائل و مشکلات بخش فلارد به اين بخش سفر کردند .
در بدو ورود در گلزار شهداي شهر مالخليفه حضور يافته وضمن اداي احترام به مقام شامخ شهداء با با آرمانهاي شهيدان والام مقام تجديد ميثاق نمودند و بعد از آن در دفتر امام جمعه فلارد حضور يافتند . در اين ديدار حجه الاسلام خيري امام جمعه بخش فلارد به بيان مسائل و مشکلات بخش فلارد در حوزه هاي مختلف پرداخته که حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي قول مساعد پيگيري مشکلات و مسائل مطرح شده را از طريق تريبون مجلس شوري اسلامي دادند.
در ادامه با حضور در مجتمع پتروشيمي شهرستان لردگان ضمن بازديد از سايت پتروشيمي در جلسه اي که با حضور مدير عامل پتروشيمي تشکيل گرديد شرکت نمود . در اين جلسه محسن محمودي مدير عامل پتروشيمي شهرستان لردگان ضمن بيان گزارش در خصوص روند ساخت ، عملکرد و راه اندازي اين شرکت گفت : ميزان پيشرفت فيزيکي پتروشيمي شهرستان لردگان حدود 99 درصد مي باشد و امروز سهام پتروشيمي لردگان 10 برابر افزايش پيدا کرده و در بازار بورس معامله مي شود .
در ادامه جلسه ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان گفت : مجتمع پتروشيمي شهرستان لردگان يکي از واحدهاي شاخص در سطح شهرستان ، استان ، ملي و حتي بين المللي مي باشد .
وي افزود : امروز در معيت آقاي باميري نماينده محترم مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي ، بازديدي از شرکت پتروشيمي لردگان داشتيم . با توجه به اينکه در اين شرکت تاکنون مبلغ 12000 ميليارد تومان سرمايه گذاري انجام شده ان شاء الله در آينده اي نزديک راه اندازي خواهد شد و هر سه فاز (يوتيليتي ، آمونياک و اوره) تکميل گرديده است .
در ادامه فرماندار شهرستان لردگان گفت : ميزان ظرفيت توليد اين مجموعه بالغ بر 1 ميليون تن اوره  و حدود 670 هزار تن آمونياک در سال مي باشد که قاعدتاً بخش زيادي از نياز داخلي و حتي بين المللي را برآورده نموده و آمادگي صادرات محصول به ساير کشورها را دارد و در صورت رسيدن به فاز نهايي بالغ بر 800 نفر اشتغال مستقيم و بالغ بر 8 الي 9 برابر اشتغال غير مستقيم در صنايع پايين دستي و صنايع حمل و نقل را خواهيم داشت .
وي افزود : مسئله مهمي که وجود دارد اينست که از اين صنعت مادر جهت راه اندازي صنايع پايين دستي استفاده کنيم که هم سرمايه گذار آن وجود دارد و هم مي بايست تأمين مالي گردد. صنعت پتروشيمي و دانش آن ، صنعت نقت و تکنولوژي پتروشيمي در استان و شهرستان ما به ميمنت وجود اين صنعت مادر بومي شده است که اين مايه افتخار و سربلندي نظام جمهوري اسلامي ، استان و شهرستان ما خواهد بود و همچنينن از کليه عوامل بويژه مدير عامل محترم که در اين راستا تلاش و کوشش کردند تقدير مي نمايم.   
سپس حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي ضمن گراميداشت ارتحال حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين 15 خرداد گفت : طبق وعده هايي که در ايام انتخابات به مردم داديم ، قول داديم که در اولين فرصت به بخش هاي تابعه سفر کنيم که با توجه به اينکه بخش اعظمي از مطالبات مردم در حوزه پتروشيمي با رويکرد ايجاد اشتغال بوده بدين منظور جلسه اي را با حضور فرماندار محترم شهرستان و جمعي از مسئولين شهرستان و مسئولين  مجتمع پتروشيمي شهرستان لردگان برگزار کرديم و بحث ها و تبادل نظرهاي خوبي در خصوص ظرفيت ها و پتانسيل هاي اين مجتمع  با رويکرد ايجاد اشتغال صورت گرفت.
وي در ادامه افزود : فلسفه وجودي ايجاد اين شرکت در منطقه را ايجاد اشتغال پايدار با رويکرد محروميت زدايي عنوان نموده و بر ضرورت جذب سرمايه گذاري و توسعه صنايع پايين دستي تأکيد نمودند .
در پايان حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي گفت : شرکت پتروشيمي شهرستان لردگان با انعقاد قرارداد با مراکز آموزشي بويژه اداره کل فني و حرفه اي استان به منظور آموزش مهارت و دانش فني به نيروهاي جوياي کار در اين شرکت و بکارگيري و جذب نيروهاي جوياي کار در اين شرکت اقدام نمايند.

 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11