جلسه بررسي مشکلات شهرداري ها با حضور احسان اماني مدير کل دفتر فني ، امور عمراني ، حمل و نقل و ترافيک استانداري و قاسم دانشياري معاون امور عمراني فرمانداري شهرستان لردگان تشکيل شد.

کد خبر: 133919 تاریخ انتشار: 1399/03/21 11:09:47
نمایش: 481
اخبار
جلسه بررسي مشکلات شهرداري ها با حضور احسان اماني مدير کل دفتر فني ، امور عمراني ، حمل و نقل و ترافيک استانداري و معاون امور عمراني فرمانداري شهرستان لردگان و ساير اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداري شهرستان لردگان تشکيل شد.
جلسه بررسي مشکلات شهرداري ها با حضور احسان اماني مدير کل دفتر فني ، امور عمراني ، حمل و نقل و ترافيک استانداري و معاون امور عمراني فرمانداري شهرستان لردگان و ساير اعضاء در محل سالن جلسات فرمانداري شهرستان لردگان تشکيل شد.
در اين جلسه اماني مدير کل دفتر فني استانداري گفت : پيرو مصوبات ستاد مبارزه با زمين خواري استان مبني بر حل و فصل و تغيير و تحول اراضي ملي داخل حريم و محدوده شهرها ، امروز جلسه اي در شهرستان لردگان داشتيم .
ايشان ضمن تقدير از فرماندار شهرستان لردگان در خصوص جديت در برگزاري اين جلسات افزود : پيگير اين مسئله هستيم که مديريت اراضي ملي داخل محدوده حريم شهرهاي لردگان ، مالخليفه ، منج و سردشت در اسرع وقت  از اداره امور اراضي منابع طبيعي جدا شده و به اداره کل راه و شهرسازي استان واگذار شود که مسئولين مربوطه در خصوص حفظ و مديريت اين اراضي در راستاي توسعه آينده شهر اقدام نمايند .
وي در ادامه افزود : در شهر لردگان تا دو ماه آينده بصورت قطعي تغيير و تحول در خصوص اراضي ملي داخل محدوده حريم شهر انجام خواهد شد و ساير شهرهاي شهرستان نيز روال خوبي در حال پيگيري مي باشد که اميدواريم تا يک ماه آينده تعيين تکليف شود ، شهر منج نيز يک بحث کاداس اراضي ملي - مستثنيات دارد که در دست تهيه مي باشد و  ان شاء الله تا شهريور ماه امسال بحث تغيير و تحول اراضي ملي داخل محدوده حريم شهرهاي 4 گانه شهرستان انجام خواهد شد.
وي در پايان گفت : بحث ديگري که در اين جلسه مطرح شد ، جلوگيري از ساخت و سازهاي غير مجاز که موضوعات آن مطرح شد ، تذکرات لازم داده شد و روند اين موضوع در شهرستان لردگان بخوبي مديريت مي گردد اما با توجه به گستردگي شهرستان و شهرهاي آن لازم است مديران دستگاههاي اجرايي استان و شهرستان دقت نظر لازم را در خصوص ساخت و سازها و تغيير کاربري ها بعمل آورده و حرايم مختلف مانند آب منطقه اي ، محيط زيست و راه حفظ شود که براي آيندگان و توسعه شهر در آينده مشکلي بوجود نيايد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11