ملاقات مردم با فرماندار شهرستان لردگان

کد خبر: 143949 تاریخ انتشار: 1399/03/26
نمایش: 413
اخبار
در راستاي بخشنامه هاي ارسالي استانداري و معاونت محترم سياسي امنيتي استانداردر خصوص ديدارهاي مردمي با مسئولين در روزهاي دوشنبه هر هفته فرماندار شهرستان لردگان در روزهاي دوشنبه هر هفته ضمن کنسل کردن هر گونه جلسه در اين روز با مردم از ساعت 30/8صبح تا 13 قبل از اذان ديدار چهره به چهره با مردم دارند .

در راستاي بخشنامه هاي ارسالي استانداري و معاونت محترم سياسي امنيتي  استانداردر خصوص  ديدارهاي مردمي با مسئولين در روزهاي دوشنبه هر هفته فرماندار شهرستان لردگان در روزهاي دوشنبه هر هفته ضمن کنسل کردن هر گونه جلسه در اين روز با مردم از ساعت 30/8صبح تا 13 قبل از اذان ديدار چهره به چهره با مردم دارند .
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان نامه معاونت محترم سياسي ، امنيتي و اجتماعي استانداري را جهت اجراي مفاد آن به کليه دستگاههاي دولتي شهرستان ابلاغ و مسئولين شهرستان را موظف به انجام ميز خدمت در روزهاي دوشنبه هر هفته نموده است .
در روز دوشنبه مورخ 26/03/1399 ، تعداد ملاقات هاي انجام شده با حضور فرماندار شهرستان لردگان 45 نفر بوده که اکثراً درخواست هاي شخصي ، معيشتي ،قضايي ،بين دستگاهي ،ازدواج ،اشتغال وعمومي  داشته اند

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11