بازديد فرماندار از کارگاه توليدي انواع ظروف فيروزه اي در شهرک فجر شهرستان لردگان

کد خبر: 155013 تاریخ انتشار: 1399/10/06
نمایش: 466
اخبار
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان از کارگاه توليدي انواع ظروف فيروزه اي در شهرک فجر شهرستان لردگان بازديد نمود .
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان از کارگاه توليدي انواع ظروف فيروزه اي در شهرک فجر شهرستان لردگان بازديد نمود .
وي در اين باره گفت : بازديدي داشتيم از طرح فيروزه کوبي شهرستان لردگان واقع در روستاي شهرک فجر که اين طرح از محل اعتبارات اشتغال روستايي بالغ بر دو ميليارد ريال تسهيلات دريافت کرده و سرمايه گذاري و سهم آورده خود سرمايه‌گذار به همين ميزان  يا شايد بيشتر بوده و اين طرح‌ها جز طرح هايي هستند که از محل طرح اشتغال روستايي استفاده مي‌کنند اما در شهرستان لردگان بالغ بر ۱۲۰ ميليارد تومان تاکنون توانستيم از اين قانون استفاده بکنيم و ترويج مي کنيم.
وي همچنين افزود : با توجه به اينکه ميزان سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي صنايع دستي ميتواند در واقع در سطوح پايين باشد و ميزان اشتغالزايي بالايي هم داشته باشند خوشبختانه شرايط و بستر مناسبي هم از حيث بازار هم از حيث مواد اوليه و هم از حيث ارتباطات و دانش فني که در سطح شهرستان وجود دارد .
ملک محمد قربان پور در پايان گفت : توصيه مي‌کنيم هم به عزيزانمان که از دانشگاه فارغ التحصيل شدن به خصوص در اين رشته هاي تخصصي و هم عزيزاني که امکان و شرايط لازم را  براي آموزش دارند در اين راستا ورود پيدا ‌کنند. خوشبختانه هم بانک‌هاي ما و هم دستگاه هاي اجرايي ما به خصوص ميراث فرهنگي استقبال خوبي از اين طرح‌ها دارند و مي‌توانند در آينده شهرستان لردگان و به خصوص اين شهرک را به عنوان يکي از قطب هاي صنايع دستي معرفي بکنيم.
 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11