کاروان انصارالحسين (ع)مشهدالرضا تا کربلاي معلي به لردگان رسيد

کد خبر: 156436 تاریخ انتشار: 1400/06/03
نمایش: 354
اخبار
فرماندار شهرستان لردگان و جمعي از مسئولين شهرستان از کاروان انصارالحسين (ع)مشهدالرضا تا کربلاي معلي در ورودي شهر لردگان اسقبال و تا گلزار شهداي اين شهر کاروان را همراهي نمودند

فرماندار شهرستان لردگان  و جمعي از مسئولين شهرستان از کاروان انصارالحسين (ع)مشهدالرضا تا کربلاي معلي در ورودي شهر لردگان اسقبال و تا گلزار شهداي اين شهر کاروان را همراهي نمودند
علي حقير پور مسئول کاروان انصارالحسين (ع) مشهد الرضا (ع) گفت ::از سال 1380تا کنون که بيستمين کاروان انصارالحسين (ع) است از مشهد مقدس تا کربلاي معلي به صورت پياده و با اهدافي مشخص اعزام مي شوند اين کاروان تا کنون چهل روز از مشهد تا لردگان را طي نموده است ودر بين شهرهاي استانهاي محل عبور کاروان شهرستان لردگان که اخرين شهر استان چهار محال و بختياري است از کاروان استقبال خوبي شده است که از زحمات فرماندار شهرستان و نيروهاي امنيتي سپاه و انتظامي کمال تشکر را داريم . اروان پياده‌روي مشهد-کربلا با بيش از 180 نفر از عاشقان حسيني که حرکت معنوي خود را با پاي پياده از مشهد به قصد کربلاي معلا آغاز کرده بودند، امروز در هنگام ورود به شهر لردگان مورد استقبال و پذيرايي از سوي اهالي شهرستان لردگان قرار گرفتند.
 
، کاروان پياده‌روي مشهد-کربلا با بيش از 180 نفر از عاشقان حسيني که حرکت معنوي خود را با پاي پياده از مشهد به قصد کربلاي معلا آغاز کرده بودند، امروز در هنگام ورود به شهر لردگان مورد استقبال و پذيرايي از سوي اهالي شهرستان لردگان قرار گرفتند.

علي حقيرپور، رييس کاروان انصارالحسين (عليه السلام) گفت: اعضاي اين کاروان با نام کاروان پياده انصارالحسين (ع) براي بيستمين سال متوالي، حرکت معنوي خود را از مشهد مقدس آغاز کرده و مسير سه هزار و ۵۰۰ کيلومتري مشهد تا کربلا را با پاي پياده طي خواهند کرد.
 
حقير پورافزودزنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي کربلا، گسترش معارف حسيني و تبيين اهداف قيام امام حسين (ع)  را از اهداف اين کاروان عنوان کرد.
وي با اشاره به شيوع کرونا، افزود: حرکت اين کاروان با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي است و اعضاي کاروان قبل و حين سفر از نظر سلامتي معاينه و کنترل شدند.
 
وي گفت: اعضاي اين کاروان از استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان جنوبي، اصفهان، چهارمحال و بختياري و خوزستان عبور خواهند کرد و با عبور از مرز شلمچه به جمع زائران پياده اربعين خواهد پيوست.
 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11