سومين سفر شهرستاني استانداربه شهرستان لردگان

کد خبر: 167141 تاریخ انتشار: 1400/10/03 12:00:05
نمایش: 260
اخبار
ستاندار چهارمحال و بختياري به همراه تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي به صورت ميداني از مناطق مختلف و طرح‌هاي شهرستان لردگان بازديد و در نشست شوراي اداري و برنامه‌ريزي شرکت کرد
  •  

 
استاندار چهارمحال و بختياري به همراه تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي به صورت ميداني از مناطق مختلف و طرح‌هاي شهرستان لردگان بازديد و در نشست شوراي اداري و برنامه‌ريزي شرکت کرد.
رضا بابامير: تامين آب پايدار براي شرب کشاورزي و صنعتي، رفع موانع توليد در کوتاهترين زمان ممکن، تهيه و تامين زمين و ساخت منازل طرح اقدام ملي مسکن و اعلام زمان اتمام پروژه‌هاي نيمه تمام شهرستان را از مهم ترين مصوبات شوراي اداري با حضور استاندار محترم و جمعي از مديران کل دستگاه هاي اجرايي در شهرستان بر شمرد.
استاندار چهارمحال و بختياري در سومين سفر شهرستاني خود به لردگان سفر کرد تا از نزديک مطالبات اين شهرستان را بررسي و پيگيري کند.
به گزارش روابط‌عمومي فرمانداري،  غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري ديروز پنجشنبه (۲ دي ماه ۱۴۰۰) در سومين سفر شهرستاني خود به لردگان سفر کرد تا از نزديک مطالبات، دغدغه‌هاي مردمي و مشکلات اين شهرستان را بررسي و پيگيري کند.
او به‌همراه تعدادي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي به صورت ميداني از مناطق مختلف و طرح‌هاي شهرستان لردگان بازديد و در نشست شوراي اداري و برنامه‌ريزي شرکت کرد.
رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان گفت اقاي حيدري در سومين سفر شهرستاني خود ديروز صبح وارد فرمانداري شد و به همراه اعضاي شوراي تامين به مقام شامخ شهداي شهرستان لردگان اداي احترام نمود; سپس از شهرک صنعتي شهرستان بازديد و از نزديک در جريان مشکلات توليد کنندگان قرار گرفت.
وي در جلسه شوراي اداري که تعدادي از مديران کل دستگاههاي اجرايي حضور داشتند شرکت و در جريان پروژه هاي عمراني و فرهنگي، ميزان اعتبارات تخصيصي و پيشرفت آنها قرار گرفت.
در پايان مقرر گرديد دستگاههاي متولي نسبت به تامين اب پايدار براي شرب ،کشاورزي و صنعت اقدام نمايند. همچنين دستگاهها زمان مشخصي براي اتمام پروژه هاي نيمه تمام اعلام نمايند.
 در اين جلسه مقرر شد دستگاههاي متولي در کوتاهترين زمان نسبت به رفع موانع توليد اقدامات لازم را بعمل آورند.علاوه بر آن مقرر گرديد ادارات کل مسکن و شهرسازي و بنياد مسکن نسبت به تهيه و تامين و ساخت خانه هاي طرح اقدام ملي مسکن اقدام نمايند.
نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به خشکسالي و کمبود آب گفت: تامين آب پايدار در بخش‌هاي مختلف، در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري مطالبه شود.
 
حسين باميري روز پنجشنبه درجلسه شوراي اداري و برنامه ريزي شهرستان لردگان که با حضور استاندار چهارمحال و بختياري برگزار شد، تاکيد کرد: هم‌اکنون مهم‌ترين حلقه مفقوده مردم استان به‌ويژه در شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا ،تامين آب آشاميدني، صنعت و کشاورزي است و مردم اين ۲ شهرستان هم‌اکنون با مشکل جدي در تامين آب آشاميدني مواجه هستند.
وي افزود: به‌همين منظور در سفر رييس‌جمهور به چهارمحال و بختياري متفاوت از سال‌هاي قبل، براي تامين آب پايدار در بخش‌هاي مختلف استان مطالبه‌گري شود.
باميري تصريح کرد: زيبنده نيست مردم براي تامين آب آشاميدني به‌عنوان يکي از ابتدايي‌ترين نيازهاي خود با مشکل مواجه باشند و مردم چهارمحال و بختياري و به‌خصوص شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا با مشکل در تامين آب مواجه شده‌اند.
نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري فعاليت‌هاي انجام شده براي پيشرفت شهرستان لردگان را ارائه دهند.
وي گفت: ارائه برنامه‌هاي پيشنهادي براي تسريع در روند توسعه شهرستان لردگان براساس بودجه سال ۱۴۰۱ ضروري است.
باميري تاکيد کرد: ۱۰۶ عنوان پروژه درخصوص برنامه‌هاي سال ۱۴۰۱ براي شهرستان لردگان پيشنهاد شده که البته تا تحقق کامل آن فاصله زيادي در پيش‌رو است و برخي اين طرح‌ها به رايزني‌هاي علمي، فني و توجيهي در سطح کشور براي تخصيص اعتبارات ملي نياز دارد.
وي افزود: اختصاص طرح‌ها و اعتبارات در چهارمحال و بختياري به‌ويژه شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا با در نظر گرفتن تمامي ظرفيت‌ها، قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي موجود باشد.
نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: مسوولان چهارمحال و بختياري در استانداري و سازمان مديريت و برنامه‌ريزي ،براي دريافت مجوز ماده ۲۳ براي طرح‌هاي بزرگ در استان به‌خصوص شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا اقدام لازم را انجام دهند.
وي يادآور شد: يک‌هزار و ۸۰۰ ميليارد ريال براي پروژه آزادراه لردگان به خانميرزا در اعتبارات امسال اختصاص يافته و پيمانکار آن مشخص شده است.
باميري اظهار داشت: براي تسريع در روند اجرايي اين طرح از توان بانک رفاه کارگران بهره‌گيري مي‌شود و قرار شده هفت تا هشت هزار ميليارد ريال از محل اعتبارات نفت به اين طرح اختصاص يابد که مسوولان بايد براي اين مهم پيگيري‌هاي مستمر داشته باشند.
نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي تاکيد کرد: هم‌اکنون افزون‌بر هفت هزار نفر از جمعيت اين ۲ شهرستان از نعمت گاز بي‌بهره هستند و براي رفع اين مشکل رايزني‌هايي در سطح ملي شده است.
باميري افزود: مجلس شوراي اسلامي براي تامين مسکن مردم اهتمام داشته است اما سامانه ثبت‌نام براي مسکن در شهرستان‌هاي لردگان و خانميرزا هنوز امکان‌پذير نيست و اين مشکل سريع‌تر رفع شود.
   
 
 
 
 
  •  
     
  •  
     
  •  
     
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم تقويت زيرساخت‌هاي توسعه‌اي گفت: تکميل و بهره‌برداري کامل شهرک صنعتي لردگان وضعيت اقتصادي شهرستان را متحول خواهد کرد.
غلامعلي حيدري روز پنجشنبه در بازديد از وضعيت شهرک صنعتي لردگان تاکيد کرد: تسريع در روند تکميل و بهره‌برداري کامل از اين شهرک صنعتي در دستور کار مديران مرتبط قرار گيرد.
وي افزود: تحول در توسعه، اشتغال‌زايي، کاهش نرخ بيکاري، بهبود وضعيت معيشت و رونق اقتصادي از مهم‌ترين دستاوردهاي تکميل و بهره‌برداري از شهرک صنعتي لردگان به‌شمار مي‌رود.
حيدري تصريح کرد: علاوه بر تسهيل شرايط سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي مختلف، سرمايه‌گذاران نيز بايستي براي توليد با ظرفيت کامل همت و اقدام کنند.
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي چهارمحال و بختياري نيز گفت: شهرک صنعتي لردگان ۲۰۰ هکتار وسعت دارد.
حميدرضا فلاح تاکيد کرد: احداث ۲۱۱ واحد توليدي صنعتي در شهرک صنعتي لردگان پيش‌بيني شده که از اين تعداد تاکنون ۶۰ واحد به بهره‌برداري رسيده و بقيه در حال ساخت و ساز است.
وي يادآور شد: هم‌اينک ۶۵۰ نفر به‌صورت مستقيم در واحدهاي توليدي صنعتي شهرک صنعتي لردگان مشغول به کار هستند.
غلامعلي حيدري، استاندار چهارمحال و بختياري صبح امروز (پنج شنبه 2 دي ماه 1400) در جلسه شوراي اداري و برنامه ريزي شهرستان لردگان گفت: امروز دشمن با شيوه هاي مختلف و با تهديد هاي مدرن در تلاش است که بين مردم نااميدي را القا نمايد، شما مردم با بصيرت و انقلابي بايد تلاش کنيد تيغ دشمن را کند کنيم و توطئه دشمن را خنثي کنيم و مستحکم همچون ايثارگران و شهدا در دوران دفاع مقدس ايستادگي کنيم.

حيدري افزود: نقش شما مردم، ايثارگران و مسئولين نقش مهمي است، يکي از شيوه هاي دشمن که مي خواهد به اين راه برسد مي‌خواهد دولت مردمي آقاي رئيسي که با حضور حماسه مردم به حمدالله به ثمر نشست، تلاش مي‌کند با توطئه‌ها و فضاسازي و با تبليغات و با شيوه هاي ناجوانمردانه به بهانه ها و  مشکلات مختلف از قبيل مشکلات صنفي نارضايتي ها و درگيري ها، دولت را به حاشيه بکشانند و در گام هاي بعدي مشکلات را سياسي و امنيتي بکنند.

استاندار بيان داشت: خيلي از اين برنامه هاي سازماندهي شده است در اتاق فکر هايي که در سازمان سياه است آنها مي خواهند کاري کنند که دولت فرصت نداشته باشد خوب فکر کند و که خوب طراحي مي کند.

وي، بيان داشت: بعد از پيروزي انقلاب علي‌رغم همه فشارها و مشکلات، جنگ و تحريم ها گام‌هاي بلندي و گام‌هاي بزرگي در شهرستان، استان و کشور رقم خورد که اين به برکت انقلاب اسلامي به برکت خون شهداي انقلاب و دفاع مقدس با هدايت گري هاي امام راحل و مقام معظم رهبري يکي پس از ديگري اين پيشرفت ها در کشور را شاهد و نظاره گره بوديم.

غلامعلي حيدري تصريح کردامروز دشمن در ۲۵۰ رسانه فارسي‌زبان شبانه روز بر عليه مردم و انقلاب دارند توطئه مي‌کنند و تلاش دارند بين نظام و مردم و حاکميت شکاف ايجاد کنند و مردم را نااميد و سرخورده بکنند لذا بايد همانند شهدا و ايثارگران با همان انگيزه و با همان پيشينه با مشکلات جنگيد و سربلند دانه پيش برويم و کشورمان را به عنوان الگوي مدل موفقيت به جهان نشام بدهيم.

 
وي گفت: اگه مي خواهيم کشوري پويا و تحولات و اقداماتي در کشور رغم بخورد نياز به مديران انقلابي، جهادي و نيازمند مديراني که روحيه مبارزه با فساد داشته باشند و دغدغه مردم را خوب بشنوند دارد و از همه مديران خواست از توان و ظرفيت‌هاي نخبگان استفاده کرد تا شاهد تحولات خوب در کشور  ياشيم .

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: برخي پروژه‌ها با گذشت ۹ ماه از سال هنوز عملياتي نشده‌اند که بايد برنامه زمان‌بندي براي فعال شدن اين طرح‌ها ارائه شود و عملياتي شدن آن‌ها در دستور کار قرار گيرد.

وي گفت: برطرف کردن موانع پيشرفت طرح‌هاي مختلف به‌ ويژه در بخش توليد استان جزو اولويت‌هاي اصلي مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي باشد تا از برگشت اعتبارات جلوگيري شود.
يوسف صفايي مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان لردگان
 
 
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11