35 پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و کلنگ زني شد

کد خبر: 167403 تاریخ انتشار: 1400/11/18 17:14:19
نمایش: 320
اخبار
فرماندار شهرستان لردگان صبح امروز دوشنبه 18 بهمن 1400 در آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه‌هاي شهرستان لردگان،گفت: در هفتمين روز از دهه مبارک فجر 35پروژه در شهرستان لردگان افتتاح ، کلنگ زني و به بهره برداري رسيد

فرماندار شهرستان لردگان صبح امروز دوشنبه 18 بهمن 1400 در آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه‌هاي شهرستان لردگان،گفت: در هفتمين روز از دهه مبارک فجر 35پروژه در شهرستان لردگان افتتاح ، کلنگ زني و به بهره برداري رسيد.
 
رضا باباميري، فرماندار شهرستان لردگان صبح امروز دوشنبه 18 بهمن 1400 در آيين افتتاح و کلنگ زني پروژه‌هاي شهرستان لردگان گفت: در هفتمين روز از دهه مبارک فجر 35 پروژه در شهرستان لردگان با حضور معاون امور عمراني استانداري و جمعي از مديران کل و مسئولين استاني و شهرستاني افتتاح، کلنگ زني و به بهره برداري رسيد.

وي افزود: براي اين طرح‌ها ۸۲۸ ميليارد و ۱۴۴ ميليون ريال هزينه شده است که از اين مبلغ ۱۲۰ ميليارد و ۴۰۲ ميليون ريال از محل اعتبارات ملي، ۷۰ ميليارد و ۸۷ ميليون ريال از بودجه استاني، ۲۳۳ ميليارد و ۵۹۸ ميليون ريال از اعتبارات داخلي، ۱۱ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال از محل تسهيلات بانکي و ۳۹۲ ميليارد و ۹۵۷ ميليون ريال از محل آورده متقاضيان تامين و هزينه شده است.

باباميري عنوان کرد: مسکن مددجويان کميته امداد، مدرسه ۹ کلاسه مهر آفرين طرح سپاه لردگان، مرکز خدمات جامع سلامت «منارجان»، دامداري، اجراي شبکه برق، ايجاد و بهينه سازي تکنولوژي تلفن همراه و طرح‌هاي هادي روستايي از جمله پروژه‌هاي افتتاح شده در اين شهرستان هستند.

فرماندار لردگان به افتتاح ۱۴ طرح هادي روستايي نيز در شهرستان لردگان اشاره کرد و افزود: طرح هادي روستاهاي ميلان بابااحمدي، آبچنار علياء، سردار سرقلعه، له دراز، چاهکلاه ميلاس، ابو اسحاق عليا، چهارده، چالدراز يدالله، ده تل، وره کهله و چشمه خاني به بهره برداري رسيد.

باباميري به هفت طرح کلنگ زني در اين شهرستان نيز اشاره کرد و گفت: احداث پنج مدرسه در مناطق منج، مرکزي، رودشت و فلارد با اعتباري معادل 14ميليارد و 595ميليون تومان از جمله طرح‌هاي کلنگ زني در اين شهرستان هستند.


وي در پايان بيان داشت: معاونت امور عمراني استانداري و مديران کل راهداري و حمل و نقل جادهاي ، بنياد مسکن وامور اب استان به منظور بررسي و اشنايي با مناطق شهرستان لردگان از دهستان ريگ وچنار محمودي ودهستان اوره و گردنه چهار طاق و روند اجراي تونل چهار طاق وهمچنين از بخش رودشت و سد خرسان سه بازديد و ظمن حضور در جمع مردم به بررسي مشکلات انها پرداخت
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11