تجمع بزرگ عفاف و حجاب " شکوه حيا" با حضور پرشور زنان شهرستان لردگان برگزار شد

کد خبر: 178444 تاریخ انتشار: 1401/04/22 08:47:09
نمایش: 188
اخبار
بيست و يکم تيرماه سالروز قيام مردم مشهد عليه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاري شده است. حجاب درلغت به معني پوشاننده، حجب و حيا و ستر و رعايت حجاب و داشتن عفت احترام به خود و داشته‌هاي خود است.
 
  • بيست و يکم تيرماه سالروز قيام مردم مشهد عليه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاري شده است. حجاب درلغت به معني پوشاننده، حجب و حيا و ستر و رعايت حجاب و داشتن عفت احترام به خود و داشته‌هاي خود است.
حجت‌الاسلام رحماني امام جمعه لردگان در اين مراسم با اشاره به اهميت و جايگاه حجاب در دين اسلام بيان کرد: حجاب واجب الهي  از ضروريات دين است و بايد احيا شود.دشمن سرمايه گذاري کرده اول حرمت مادر را شکست بعد حرمت دختر را و بعد هم حرمت مردم و جامعه راشکست وحمله به اعتقادات مردم با بي حجابي و ولنگاري وبي توجهي مسئولين در تعطيل کردن امر به معروف ونهي از منکر وعدم تذکرات لساني در جامعه .
وي خاطرنشان کرد: دشمن براي مقابله با آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و عفاف و حجاب هزينه‌هاي زيادي مي‌کند که در مقابل جنگ نرم دشمن بايد ايستادگي کرد.
در ادامه مراسم سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم استان گفت : امروز اگر در بحث حجاب و عفاف تاکيد مي شود بيشتر بحث تذکرات لساني است .امروزه مردم ولايت مدار دغدغه دارند چون توان ديدن بي حجابي را در جامعه ندارند .
ايشان در ادامه گفت : دشمن چرا از حجاب و عفاف ترس دارد وبه دنبال ان است که در جامعه بي حجابي باشد .وافرادي را تحريک مي کنند تا در ايران کشف حجاب شود وبي حجابي راه اندازي کنند .چون از زنان شيعه و مردم شيعه ايران ترس و وحشت دارند و الي در خيلي از کشورها حجاب انها از ايران زيادتر است چرا با انها کاري ندارند .
سردار اکبري گفت : در بحث عفاف و حجاب 30دستگاه مسئوليت دارند و بايدهمه پاي کار بيايند و به وظايف خودشان عمل کنند و امروزه بهترين روش همان ارتباط با انها و تذکرات لساني است .
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11