دومين جلسه‌ي شوراي آموزش‌وپرورش لردگان شهرستان لردگان برگزار شد.

کد خبر: 178631 تاریخ انتشار: 1401/05/08
نمایش: 200
اخبار
دومين جلسه‌ي شوراي آموزش‌وپرورش لردگان شهرستان لردگان با حضور فرماندار، مدير آموزش‌ و پرورش شهرستان و اعضاي شورا و دستگاههاي مدعو ، روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۶ در سالن جلسات فرمانداري شهرستان لردگان برگزار شد.
دومين جلسه‌ي شوراي آموزش‌وپرورش لردگان شهرستان لردگان با حضور فرماندار، مدير آموزش‌ و پرورش شهرستان و اعضاي شورا و دستگاههاي مدعو ، روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۱/۵/۶ در سالن جلسات فرمانداري شهرستان لردگان برگزار شد.

در اين جلسه اعضاي شورا گزارش کارهاي انجام شده در خصوص مصوبات جلسه قبلي را ارائه دادند و سپس جلسه با چهار دستور کار (۱. ارائه‌ي گزارش ستاد ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصيلي جديد ۲. تعيين تکليف فضاي آموزشي (خيرساز) روستاي شهيد رجايي ريگ ۳. برگزاري کلاس‌هاي مهارتي براي توانمندسازي سوادآموزان توسط مرکز فني‌وحرفه‌اي شهرستان ۴. تشويق سوادآموزان و معرفي ايشان به بانک براي استفاده از تسهيلات توسط ميراث فرهنگي و گردشگري شهرستان) دنبال شد.
نوروزعلي بابامير در ادامه گفت : مصوبات خوبي در اين جلسه تصويب شد و مقرر شد که در شهرک هاي حومه شهر لردگان که مشکل فضاي آموزشي داشتيم و قبلاً هم مديرکل آموزش و پرورش و نوسازي مدارس استان دعوت شدند و قول مساعد دادند که در مدرسه حضرت رسول شهرک و انديشه محله شيراني ، هر کدام 4 کلاس درس به مدارس الحاق شود که در اين جلسه هم اين مصوبه مورد بررسي و تصويب قرار گرفت و به ياري خدا سازمان نوسازي مدارس اعتبارات لازم را در سال تحصيلي جديد پيش بيني نمايد تا بتوانيم مشکلات اين مدارس را مرتفع نماييم.
وي همچنين افزود : علاوه بر اين مدارس ، ما نياز به فضاهاي آموزشي استيجاري داريم و مقرر شد که آموزش و پرورش اقدامات لازم جهت انعقاد قرارداد با مالکان خانه هاي شخصي جهت احداث و راه اندازي کلاس هاي درسي در شهرک ها داشته باسيم که اين مورد هم مصوب شد و اميدواريم تا قبل از شروع سال تحصيلي جديد اين امر تحقق پيدا کند همچنين از اداره کل آموزش و پرورش هم تقاضامنديم با توجه به اينکه مالکان اصرار بر اخذ کرايه بصورت ماهيانه مي باشند و تاکنون نيز قرارداد نبسته اند در اين خصوص مساعدت لازم صورت پذيرد تا بتوانيم با مالکين به توافق برسيم و اين امر تحقق پيدا کند.
در پايان جلسه، فرماندار شهرستان (رئيس شوراي آموزش‌وپرورش) در خصوص موضوعات مطرح شده، نظرات اعضا را جمع‌بندي و رهنمودهاي لازم را ارائه فرمود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/09