بازگشايي جاده هاي روستايي شهرستان لردگان

کد خبر: 178772 تاریخ انتشار: 1401/05/18
نمایش: 180
اخبار
با حضور رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان ، سرپرست بخشداري رودشت ، مديرکل مديريت بحران استان و به همت راهداري و حمل و نقل جاده اي و با استفاده از ماشين آلات راهسازي ، جاده هاي روستايي شهرستان لردگان که بر اثر بارندگي و جاري شدن سيلاب مسدود شده بودند ، بازگشايي شد.
با حضور رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان ، سرپرست بخشداري رودشت ، مديرکل مديريت بحران استان و به همت راهداري و حمل و نقل جاده اي و با استفاده از ماشين آلات راهسازي ، جاده هاي روستايي شهرستان لردگان که بر اثر بارندگي و  جاري شدن سيلاب مسدود شده بودند ، بازگشايي شد.
رضا باباميري در حاشيه اين بازديد گفت : بر اثر بارندگي هاي شب گذشته در شهرستان لردگان و بروز سيلاب ، متأسفانه خسارات  زيادي به تعداد 230 روستاي شهرستان وارد شد که اکثر راههاي مواصلاتي شهرستان دچار آسيب جدي گرديد.
وي در ادامه افزود: ما در حال حاضر در منطقه پشتکوه بخش رودشت قرار داريم که راههاي مواصلاتي تعداد 12 روستاي اين بخش دچار خسارت شديد شد که به اتفاق مديرکل مديريت بحران استان ، اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده اي با ماشين آلات سنگين در محل حاضر شديم که راههاي مواصلاتي اين روستاها را بازگشايي کنيم.
وي در پايان گفت : با توجه به اينکه حجم خسارات وارده زياد بوده ، عمليات بازگشايي راههاي مواصلاتي 10 روستا انجام شده و تعداد 2 روستاي ديگر باقي مانده که هم اکنون با ماشين آلات راهداري مشغول بازگشايي جاده هاي اين دو روستا هستيم .
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11