بررسي مشکلات فضاهاي ورزشي در شهرستان لردگان در سفر يک روزه مدير کل ورزش و جوانان استان

کد خبر: 179257 تاریخ انتشار: 1401/07/07 08:32:58
نمایش: 148
اخبار
مدير کل ورزش و جوانان استان در سفر به شهرستان لردگان با فرماندار و مسئولان ورزش و هياتهاي ورزشي اين شهرستان تشکيل جلسه داد وبه بررسي کمبود فضاهاي ورزشي در اين شهرستان پرداخت .

مدير کل ورزش و جوانان استان در سفر به شهرستان لردگان با فرماندار و مسئولان ورزش و هياتهاي ورزشي اين شهرستان تشکيل جلسه داد وبه بررسي کمبود فضاهاي ورزشي در اين شهرستان پرداخت .
رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان گفت : در شهرستان لردگان سرانه ورزشي ان از تمام شهرستانهاي ديگر استان پائين تر مي باشد با توجه پتانسيلهاي ورزشي و مقامهاي استاني و کشوري و حتي بين المللي ورزشکاران اين شهرستان کسب کرده اند سزاوار اين نيست که امکانات لازم تمريني خود را در ديگر جاهاي استان و شهرهاي همجوار تمرين کننند .
در ادامه جلسه دکتر موعود بنيادي فر مديرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري ، در جلسه اي که در محل فرمانداري لردگان تشکيل شد ايشان در جمع مدير ورزش و جوانان، رؤساي هيأت هاي ورزشي و نواب آنان حضور پيدا کرد.
ابتدا عيسي حسني مدير ورزش و جوانان لردگان به تشريح مشکلات ورزش در اين حوزه پرداخت و در ادامه چند نفر از روساي هيأت ها به بيان مشکلات پرداختند.
در پايان دکتر بنيادي فر با تأييد حرف حضار قول مساعد داد که با تمام توان و جديدت کامل در رفع موانع پيشرفت ورزش شهرستان تلاش کند.
مديرکل ورزش و جوانان استان گفت :لردگان کوه استعداد است.با شناخت ديرينه اي که از لردگان دارم در زمينه ورزشي پتانسيل بالقوه اي دارد و بايد تلاش و کوشش کنيم تا آن را به بالفعل درآوريم.
شهرستان لردگان اولين انتخابم جهت بازديد هاي ميداني بود ، باتوجه به علاقه خاصي که نسبت لردگان داشته ام و شرايط خاص اين منطقه اولين سفرم را به لردگان اختصاص داده ام.
ايشان در ادامه گفت : مديران بايد از پشت ميز بلند شوند و از دفتر کار خارج شوند و به ميدان بيايند و مشکلات را از نزديک لمس کنند.از همين رو بنده آمده ام تا مشکلات شهرستان لردگان را از نزديک لمس کنم و در جهت رفع آنان تلاش کنم.
دکتر موعود بنيادي فرگفت:سرانه ورزشي در لردگان يک فاجعه است.با وجود اين همه استعداد ورزشي در شهرستان لردگان ١٧ سانتي متر فضاي ورزشي يک فاجعه است و اين در حالي است که سرانه ورزشي برخي شهرستان هاي استان نزديک به صد درصد استاندارد مي باشد و اين يک ناعدالتي است.
در ديداري که با استاندار و نماينده مردم لردگان و خانميرزا داشته ايم گفتيم که بايد مشکل سرانه ورزشي لردگان حل شود.
 مدير کل ورزش و جوانان استان گفت :پيگير ساخت ورزشگاه ١۵ هزار نفري در لردگان هستيم
ايشان از سالن هاي ورزشي وکمبودها و امکانات ورزش در اين سالن ها وهمچنين چندين پروژه رها شده ورزشي بازديد و قول پيگيري و انجام انها را داده اند
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11