راهپيمايي 13 آبان در شهر لردگان برگزار شد.

کد خبر: 179552 تاریخ انتشار: 1401/08/14
نمایش: 222
اخبار
به مناسبت فرا رسيدن 13 آبان، سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريکا و روز دانش آموز ، راهپيمايي باشکوهي با شرکت اقشار مختلف مردم ، نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي، مديران و مسئولان شهرستاني ، دانش آموزان و دانشجويان ، از چهارراه بسيج شروع و به سمت چهارراه شهرداري و نهايتاً مصلي بزرگ اولي الامر لردگان برگزار شد.
به مناسبت فرا رسيدن 13 آبان، سالروز تسخير لانه جاسوسي آمريکا و روز دانش آموز ، راهپيمايي باشکوهي با شرکت اقشار مختلف مردم ، نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در مجلس شوراي اسلامي،رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان،مديران و مسئولان شهرستاني،دانش آموزان و دانشجويان،از چهارراه بسيج شروع و به سمت چهارراه شهرداري و نهايتاً مصلي بزرگ اولي الامر لردگان برگزار شد.
مردم شهيد پرور شهرستان لردگان در اين راهپيمايي با سردادن شعارهاي مرگ بر آمريکا ، مرگ بر اسرائيل و مرگ بر فتنه گر ، اغتشاشات اخير را محکوم نموده و با آرمان هاي حضرت امام خميني (ره) و رهبري تجديد ميثاق نمودند.
حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان و خانميرزا نيز ضمن شرکت  در اين  راهپيمايي گفت : امروز ايران اسلامي با هوشياري ملت رشيد و مردم بام ايران و مردم شريف شهرستان هاي لردگان و خانميرزا  زير بار زياده خواهي هاي آمريکا نخواهد رفت .
حضور آگاهانه اقشار مختلف در راهپيمايي 13 آبان که توام با معرفت و بصيرت است باعث نااميدي آمريکا و اسرائيل و کشورهاي غربي و اسکتبار جهاني شده است .
ايشان در ادامه افزود : مردم دچار مشکلات اقتصادي و معيشتي مي باشند اما ملت شريف ايران هيچگاه تحت تأثير شبکه هاي معاند و مخالف نظام از جمله BBC و international قرار نخواهند گرفت . ما هم طي نشست هايي که با دولتمردان برگزار مي کنيم پيگير مطالبات مردم شريف حوزه انتخابيه هستيم و با ياري خداوند متعال و کمک و همدلي دولت و مجلس ، مشکلات اقتصادي و معيشتي مردم حل خواهد شد.
ايشان در پايان گفت : مردم حوزه انتخابيه همانگونه در دفاع مقدس از خاک و ميهن ايران اسلامي دفاع نموده و با رشادت هاي بي نظير ، نگذاشتند وجبي از خاک عزيز ايران به دست دشمن بعثي بيفتد اکنون نيز با بصيرت و آگاهي نخواهند گذاشت دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي به اهداف شوم و پليد خود دست يابند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11