سفر محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري به بخش فلارد

کد خبر: 179588 تاریخ انتشار: 1401/08/18
نمایش: 433
اخبار
محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري ، رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان ،کاووسي مدير کل سياسي و انتخابات استانداري ، فرشاد طهماسبي مشاور استاندار و کورش فتحي بخشدار فلارد وجمعي از مسئولين و مردم فلارد در گلزار شهداي بخش فلارد شهر مال خليفه حضور يافتند و با آرمان هاي انقلاب و شهداء تجديد ميثاق نمودند. ايشان سپس در نماز جماعت ظهر و عصر در حسينيه امام حسن (ع) شهر مال خليفه حضور پيدا کرده و به اقامه نماز پرداختند و پس از آن در جلسه شوراي اداري بخش فلارد شرکت نمودند.
محسن حسين ميرزايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري ، رضا باباميري فرماندار شهرستان لردگان ،کاووسي مدير کل سياسي و انتخابات استانداري ، فرشاد طهماسبي مشاور استاندار ، حجت الاسلام رحماني امام جمعه شر لردگان و کورش فتحي بخشدار فلارد وجمعي از مسئولين و مردم فلارد در گلزار شهداي بخش فلارد شهر مال خليفه حضور يافتند و با آرمان هاي انقلاب و شهداء تجديد ميثاق نمودند.
ايشان سپس در نماز جماعت ظهر و عصر در حسينيه امام حسن (ع) شهر مال خليفه حضور پيدا کرده و به اقامه نماز پرداختند و پس از آن در جلسه شوراي اداري بخش فلارد شرکت نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11