دومين جلسه شوراي عشاير استان در لردگان برگزار گرديد

کد خبر: 212125 تاریخ انتشار: 1402/06/27 08:52:04
نمایش: 126
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان لردگان ،امام جمعه شهرستان ،مدير کل امور عشاير استان وساير اعضا دومين جلسه شوراي عشاير استان درسالن جلسات شهداي دولت فرمانداري شهرستان لردگان برگزار گرديد .

با حضور فرماندار شهرستان لردگان ،امام جمعه شهرستان ،مدير کل امور عشاير استان وساير اعضا دومين جلسه شوراي عشاير استان درسالن جلسات شهداي دولت فرمانداري شهرستان لردگان برگزار گرديد .
منصور کريم زاده فرماندار شهرستان لردگان گفت : با توجه به اعلام بارشها در پائيز واحتمال جاري شدن سيل در شهرستان از هم اکنون کليه دستگاههاي اجرايي اماده باش باشند بخصوص به عشاير ما که در مناطق کوهستاني ودره ها مستقرند وهر لحظه احتمال خسارات را دارند اعلام شود تا در اماده باش باشند و در محلهاي امن اسکان پيدا کنند .
در ادامه جلسه حجت الاسلام رحماني امام جمعه لردگان گفت : عشاير ما در محلهايي که استقرار دارند وزمينهاي اطراف انها هم مستعد کار و کشت ودرختکاري است منابع طبيعي ما به انها مجوز دهد البته با تعهد که فردا ادعاي مالکيت نداشته باشند مي توانند سبزيجات خود را تامين کنند و از اين اب روان و بلا استفاده کشت کنند ودرخت بکارند ودر امدي هم داشته باشند .
وي در ادامه گفت : تبديل مراکز عشايري مثل تنگ سماء منج به شهرک دامپروري وکسب در امد و توليد هم براي خودشان و هم براي کشور و شهرستان مفيد است .
دکتر محمد محمودي مدير کل عشاير استان گفت : دومين جلسه شوراي عشايري استان در شهرستان لردگان برگزار گرديد در اين جلسه مصوبات جلسه اول مورد تاکيد و بررسي قرار گرفت و هدف از تشکيل اين جلسات پيگيري مصوبات گذشته و از انجائيکه رسد هاي بارشي پائيزي به ما هشدار داده که بارشهايي در پيش رو داريم و عشاير ما در کوهستانها و دره ها مستقرند از فرماندار محترم و اعضاي شوراي عشاير شهرستان لردگان درخواست داريم تا تمهيدات لازم را اتخاذ نمايند براي پيشگيري از هر گونه خسارات احتمالي به عشاير ما در اين شهرستان .
يوسف صفايي مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان لردگان


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11