جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان تشکيل شد

کد خبر: 154393 تاریخ انتشار: 1399/06/11 09:39:45
نمایش: 506
اخبار
جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و ساير اعضاء در سالن جلسات فرمانداري شهرستان تشکيل شد.
جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و ساير اعضاء در سالن جلسات فرمانداري شهرستان تشکيل شد.
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان در اين جلسه  در خصوص برگزاري امتحانات کنکور 1399 و بازگشايي مدارس شهرستان مطالبي را بيان نمود و گفت : مستندات انجام کار ، به صورت اسلايد طراحي و نمايش داده شود .
وي همچنين با توجه به نزديک شدن به شروع سال تحصيلي جديد افزود : ساسيت کلي ما ، بازگشايي مدارس به صورت حضوري از تاريخ 15 شهريور ماه مي باشد و بر پوشش حداکثري و تحصيل رايگان براي همه تأکيد نمود .
وي در ادامه گفت : مدت زمان 35 دقيقه براي متوسطه و 25 دقيقه براي مقطع ابتدايي نياز است و دهستان بارز بايستي بصورت ويژه مورد توجه قرار بگيرد.
در پايان جلسه جهانبخش طهماسبي مدير آموزش و پرورش شهرستان لردگان گفت : امروز پنجمين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان لردگان به رياست فرماندار شهرستان و با حضور  ساير اعضاء با موضوع تشريح شيوه نامه بازگشايي مدارس در 15 شهريور 1399 برگزار شد، گزارشي از نحوه برگزاري کنکور سراسري سال 1399 به جلسه ارائه شد و مصوباتي براي بازگشايي مدارس داشتيم که ان شاء الله دستگاههاي مرتبط با اداره آموزش و پرورش همکاري و تعامل لازم را داشته باشند و دانش آموزان با رعايت پروتکل هاي بهداشتي و با توجه به اعلام وضعيت هاي سفيد ، زرد و قرمز ، بصورت حضوري و يا غير حضوري در مدارس حضور پيدا کنند و يا اينکه در فضاي مجازي آموزش ببينند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08