جلسه فرماندار شهرستان لردگان با رئيس سازمان تبليغات اسلامي استان تشکيل شد.

کد خبر: 154394 تاریخ انتشار: 1399/06/11 10:15:40
نمایش: 413
اخبار
جلسه ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان با حجت الاسلام مهدي طاهري مديرکل تبليغات اسلامي استان در محل دفتر فرماندار تشکيل شد.
جلسه ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان با حجت الاسلام مهدي طاهري مديرکل تبليغات اسلامي استان در محل دفتر فرماندار تشکيل شد.
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان در اين جلسه گفت : سازمان تبليغات اسلامي شهرستان بخوبي با ستاد پيشگيري و مقابله با ويروس کروناي شهرستان همکاري هاي لازم را داشته و جلسات متعددي را با مداحان و روحانيون در خصوص رعايت کليه پروتکل هاي بهداشتي برگزاري مراسمات سوگواري درايام محرم تشکيل داده و مداحان و روحانيون نيز بخوبي با اين ستاد همکاري داشته و مسائل بهداشتي را رعابت نمودند که جاي تقدير و تشکر دارد.  
در ادامه حجت الاسلام مهدي طاهري مديرکل تبليغات اسلامي استان گفت : به هيئت هاي مذهبي که در ايام سوگواري ماه محرم با رعايت کليه پروتکل هاي بهداشتي مراسمات را برگزار کردند خداقوت و خسته نباسيد عرض ميکنم و به واسطه تعاملات و همکاري هايي که فرمانداري لردگان با سازمان تبليغات داشت کليه مراسمات بخوبي و با رعايت کليه پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد که برآورد ما در استان اينست که 90 درصد هيئت هاي مذهبي در سراسر استان کليه مسائل بهداشتي و پروتکل ها را رعايت نمودند و اجتماعات بصورت باشکوه برگزار شد.    
مصاحبه حجت الاسلام مهدي طاهري مديرکل تبليغات اسلامي استان ارسال شد.
يوسف صفايي مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان لردگان
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11