بازديد ميداني فرماندار شهرستان لردگان به اتفاق اعضاي شوراي بحران شهر از مسيل هاي سيلابي و حادثه خيز شهرستان لردگان

کد خبر: 154713 تاریخ انتشار: 1399/08/20
نمایش: 376
اخبار
ملک محمد قربان پور به اتفاق اعضاي شوراي بحران شهر از مسيل هاي سيلابي و حادثه خيز شهرستان لردگان بازديد کردند.
ملک محمد قربان پور به اتفاق اعضاي شوراي بحران شهر از مسيل هاي سيلابي و حادثه خيز شهرستان لردگان بازديد کردند.
ملک محمد قربان پور در اين بايديد گفت : با توجه به مصوبات ستاد بحران شهرستان ها، بنا شد که بازديدي را در سطح شهرستان از مسيلهاي منتهي به شهر‌ها و روستاهاي شهرستان داشته باشيم . درمرکز شهرستان ، فرماندار به اتفاق اعضاي شوراي بحران شهر اين بازديد را انجام مي دهند و تاکيد کرديم که بخشداران و شهرداران محترم در اقصي نقاط شهرستان بازديد کنند.
وي در ادامه افزود : با توجه به شروع فصل بارندگي و بارندگي هايي که ممکن است منجر به سيلاب شود توصيه و تأکيد مي‌کنيم که هيچ عذري  از هيچ شهردار و يا دهياري پذيرفته شده نيست و قطع به يقين بايستي پيش آگهي هاي لازم و در واقع کارهايي که قبل از بارندگي و سيل انجام دهند را حتما انجام دهند و نسبت به لايروبي و پاکسازي مسيل ها  اقدام نمموده و در صورت نياز به انجام اقدامات عمراني خاص مبادرت ورزند.
وي در پايان گفت : در عين حال دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بخصوص دستگاههاي اجرايي که عضو کميته بحران هستند ان شاء الله    در سطح شهرستان در آماده باش کامل به سر مي‌برند و نياز هست که اقدامات لازم را براي پيشگيري از وقوع سيل و يا اقداماتي که ممکن است به مردم و يا تاسيسات يا به واحدهاي اقتصادي آسيب برسانند، آمادگي لازم را داشته باشند و با توجه به قانون جديد مديريت بحران در صورت تخطي از اين کار قطعاً به صورت قاطع در سطح شهرستان برخورد خواهد شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11