بيست وپنجمين جلسه ستاد کروناي شهرستان لردگان تشکيل شد

کد خبر: 154750 تاریخ انتشار: 1399/08/27
نمایش: 422
اخبار
با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و ساير دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان ،پنجمين جلسه ستاد بحران و کروناي شهرستان لردگان در سالن شهداي دولت فرمانداري شهرستان تشکيل شد.
با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و ساير دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان ،بيست و پنجمين جلسه ستاد بحران و کروناي شهرستان لردگان در سالن شهداي دولت فرمانداري شهرستان تشکيل شد.
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان  در اين جلسه گفت: تاکيد ما در اين جلسه براي بحث مديريت مراسم ترحيم و مراسمات عقد و عروسي بود . در گذشته اعلام کرديم به طور کلي برگزاري هرگونه مراسم عقد و عروسي و همچنين مراسم ترحيم در سطح شهرستان ممنوع است و با کليه عواملي که اقدام مي‌کنند به برگزاري مراسم و بحث تجمعات ناشي از اين مراسمات قطعاً هم به صورت ارشادي و هم به صورت قضايي و انتظامي برخورد ميشود. در اين جلسه تصميم گرفته شد براي اينکه ما بتوانيم از ظرفيت مردمي ، دهياران و ظرفيت‌هايي که در سطح روستاها و شهرها وجود دارد استفاده بکنيم کميته اي را تشکيل داديم با عضويت معاون محترم سياسي-امنيتي فرمانداري، دبير قرارگاه شهيد سليماني ،سپاه ناحيه لردگان ،نيروي انتظامي و بخشداران و دهياران سراسر شهرستان که انشاالله جلسات توجهي را داشته باشند به محض اينکه مراسمي در جايي قرار است شروع بشود گزارشات لازم داده بشود هم ارشاد شوند و هم در صورت نيازهم اقدامات لازم براي معرفي به مراجع قضايي و برخورد مقتضي براي جلوگيري از تجمع داشته باشند.
وي در ادامه افزود : من باز هم به عزيزان و شهروندان عزيز شهرستان لردگان تاکيد مي‌کنم که بيشترين ابتلا را در تجمعات مربوط به مراسمات ترحيم و عقد و عروسي داشتيم و قطعاً با توجه به مصوبه ستاد ملي کروناي استان و شهرستان، قطعاً تاکيد مي‌کنيم که اين مراسمات هيچ گونه مجوزي براي برگزاري ندارند و کساني که اقدام به چاپ کارت هاي عروسي عقد و عروسي و همچنين مراسمات ترحيم انجام ميدهند قطعاً چاپخانه آنها تعطيل مي شود حتي اگر اماکن و صنوفي باشند که قاعدتاً اقدام به اين کار انجام دهند برخورد لازم انجام مي شود.
وي در پايان گفت : خوشبختانه در طول اين چند روز همکاري خيلي خوبي از ناحيه صنوف براي تعطيلي اصناف درجه ۳ و ۴ و همچنين تعطيلي ساعت ۱۸ به بعد اصناف درجه دو انجام شده که جا داره من تشکر ويژه اي داشته باشم از اصناف و خواهش مي‌کنم که انشالله به اين همکاري ادامه بدهند تا شهرستان به يک شرايط پايداري برسد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11