جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان تشکيل شد.

کد خبر: 154939 تاریخ انتشار: 1399/09/25
نمایش: 396
اخبار
جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان، جناب سرهنگ سليمان رياحي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان، سيد غدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان و ساير اعضا در سالن شهداي دولت فرمانداري شهرستان تشکيل شد.
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان در اين جلسه گفت : لزوم توجه اعضاي شوراي مواد مخدر شهرستان در خصوص نظارت بر نحوه توزيع متادون در شهرستان، تهيه طرح هاي پژوهشي و عملياتي در حوزه‌هاي آسيب هاي اجتماعي بخصوص مواد مخدر، ناامن کردن روستاهاي در معرض خطر با اجراي مانورهاي مشترک و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي از اولويت هاي کاري اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر مي‌باشد
در ادامه جناب سرهنگ سليمان رياحي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان گفت : يکي از اولويت هاي نيروي انتظامي استان ، برخورد با مجرمين مواد مخدر در استان هست ، افرادي که در حوزه جرايم مواد مخدر فعاليت مي‌کنند در دستور کار نيروي انتظامي قرار دارد که در چارچوب قانون با اين افراد برخورد کند.
وي همچنين افزود : امام در حوزه مقابله ، يکسري از دستگاهها هستند که عضو بوده و نياز به هماهنگي بين اين دستگاهها هست که در جلسات شوراي هماهنگي اين موضوع مطرح مي شود و بر اساس شرح وظايفي که دستگاه‌ها دارند نقش آفريني مي کنند که در واقع اين هماهنگي ها در جلسه شوراي هماهنگي و امروز هم در شهرستان لردگان در حوزه مقابله ،مسائل بسيار خوبي مطرح شد و همه دوستان عزيز نگراني دارند در حوزه جرايم مواد مخدر و تبادل نظر بسيار خوبي در اين جلسه مطرح شد.
وي در ادامه افزود : اما در برخورد با مجرمين مواد مخدر که بر عهده نيروي انتظامي هست ،در سال جاري توفيقات بسيار خوبي در حوزه مقابله داشتيم در واقع شاهد افزايش ۸ درصدي در بحث کشفيات و شاهد افزايش ۱۰ درصدي در حوزه دستگيري مجرمين مواد مخدر هستيم.
وي در پايان گفت : موضوعي که باعث نگراني و دغدغه هم استانيهاي عزيز هست در بحث فعاليت خرده ‌فروشان مواد مخدر مي باشد که با تلاش شبانه‌ روزي همکاران و همکاري خوب دستگاه قضايي و اعضاي محترم شوراي هماهنگي توفيقات خوبي را در اين حوزه کسب کرديم و جزو استان هاي برتر در برخورد با خرده ‌فروشان بوديم.
سيد غدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت : در اين جلسه ، کليات مباحث مورد طرح ، حکايت از يک از عزم و اهتمام جدي در حوزه مبارزه با مواد مخدر هست .همانطور که اين شهرستان ، جزو شهرستان هاي اولويت دار در حوزه مسائل اجتماعي است مي طلبد که حتماً توجه و تمرکز ما بر اقدامات پيشگيرانه افزايش پيدا کند.
وي همچنين گفت : نکته مورد بحث جدي در اين جلسه افزايش اقدامات در حوزه مقابله است انشاءالله با همتي که به کار خواهند بست تلاش مي‌کنيم ساماندهي و جمع‌آوري معتادان متجاهر را در اولويت کاري خود قرار داديم.
وي در پايان گفت : ساماندهي اماکن غيرمجاز نيمه ساز و محل پاتوق معتادان را حتماً بايد شناسايي و مديريت کنيم . طرح مپينگ با هدف شناسايي همين نقاط و شناسايي افراد پرخطر در حال اجرا در اين شهرستان است که اميدواريم که اين اقدامات منجر به رضايت عمومي و آرامش و آسايش آسودگي خاطر براي مردم اين شهرستان شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11