جلسه شوراي عالي ورزش شهرستان لردگان تشکيل شد.

کد خبر: 155008 تاریخ انتشار: 1399/10/06 08:06:35
نمایش: 432
اخبار
با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و ساير اعضا، جلسه شوراي عالي ورزش شهرستان لردگان در سالن جلسات شهداي دولت فرمانداري تشکيل شد.

با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و ساير اعضا، جلسه شوراي عالي ورزش شهرستان لردگان در سالن جلسات شهداي دولت فرمانداري تشکيل شد.
ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان در اين جلسه گفت : جلسه شوراي ورزش شهرستان را داشتيم در اين جلسه تاکيد کرديم همه دستگاه‌هاي اجرايي و در واقع تشکل‌ها و سمن هاي غيردولتي ، طرح و برنامه اي را ارائه دهند که چگونه ما بتوانيم در سطح شهرستان ،ورزش را با استفاده از امکاناتي که در اختيار دستگاه ها است به يک گفتمان و زبان مشترک تعريف ‌کنيم.
وي در ادامه افزود : انشاءالله تمام اقشار ما در تمام سنين بتوانند با توجه به فراخور حال و سني که دارند بتوانند از اين امکانات استفاده کنند و خوشبختانه شهرستان ما در موقعيت جغرافيايي بسيار خوبي قرار گرفته که هم اکوسيستم‌هاي خشکي و هم آبي را داريم و هم استفاده از امکاناتي که در سطح شهرستان وجود دارد. در عين حال ما مي‌توانيم با فعال کردن اين ظرفيت‌ها ،شرايط بسيار خوبي را از حيث ورزش داشته باشيم .
وي در پايان گفت : يادآوري مي‌کنم که خوشبختانه در تمام مسابقات ورزشي در رشته هاي مختلف شهرستان لردگان يا رتبه اول يا رتبه دوم را دارد ولي با اين شرايط هم ما ظرفيت مان به گونه‌اي است که مي‌توانيم در سطح ملي هم شاخص هاي خوب ورزشي را رعايت بکنيم و خواهيم توانست انشاالله قهرمانان خوبي را در سطح ملي پرورش و تربيت  کنيم .
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11