جلسه بررسي مشکلات دهياران شهرستان لردگان تشکيل شد

کد خبر: 155040 تاریخ انتشار: 1399/10/09
نمایش: 651
اخبار
با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و مهندس ملک محمد محموديان مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري جلسه بررسي مشکلات دهياران با حضور بخشداران تابعه شهرستان در محل فرمانداري لردگان تشکيل شد.
با حضور ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان و مهندس ملک محمد محموديان مديرکل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري جلسه بررسي مشکلات دهياران با حضور بخشداران تابعه شهرستان در محل فرمانداري لردگان تشکيل شد.
در اين جلسه ابتدا ملک محمد قربان پور فرماندار شهرستان لردگان گفت : اين شهرستان با توجه به جمعيت روستايي و پراکندگي روستاها ضرورت دارد که نسبت به تعيين تکليف دهياران و علاقه مندي آنها به کار در روستاها هرچه زودتر تکليف شان روشن گردد تا با انگيزه و علاقه مندي بيشتر بتوانند به روستائيان خدمت نمايند.
در ادامه جلسه ملک محمد محموديان مديرکل دفتر امور روستايي و شوراها گفت : براساس ابلاغ وزير محترم کشور انشاالله تا پايان سال جاري در تمام دهياري هاي استان چهارمحال و بختياري چارت سازماني خواهيم داشت .اين چارت سازماني پس از اينکه تدوين شد باعث مي شود که دهياري‌هاي ما از نظر نظام اداري و اجرايي تقويت پيدا کنند.
وي همچنين افزود : انشاالله نيروهايي که در نهاد دهياري مستقر خواهند شد باعث مي شود که اين تشکيلات دهياريهاي ما در نظام اداري و اجرايي ارتقاء پيدا کند و اين باعث خواهد شد که توسعه بسيار خوبي در سطح روستاها از نظر مديريت روستايي داشته باشيم. امروز هم در شهرستان لردگان ،تدوين چارت سازماني تمام دهياري‌هاي شهرستان را داشتيم که اين جلسه با حضور فرماندار و بخشداران محترم تشکيل شد.
وي در پايان کفت : چارت سازماني براي تمام دهياري‌هاي شهرستان لردگان تدوين شد که پس از تاييد نهايي و بعد از تدوين دستورالعمل به کارگيري نيروها را در اين چارت خواهيم داشت که از طريق وزارت محترم کشور ابلاغ خواهد شد، ضمن اينکه اين اقدام بسيار خوب به اين تغييري که در نهاد دهياري انجام مي شود و اميدواريم در آينده در روستاها و اين باعث توسعه روستا هم در همه زمينه‌ها باشد. از ابتداي سال جاري تا الان بالاي ۱۰۰ ميليارد ريال اعتبار به دهياري‌هاي شهرستان لردگان تخصيص داديم. انشاالله اميدواريم اين اعتبارات باعث پيشرفت روستاها شود . از همکاران و بخشداران محترم انتظار داريم انشاء الله نظارت لازم و کافي داشته باشند که اين اعتبارات در جاي خودش هزينه شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11