برخورد دادستان شهرستان لردگان با متخلفين کرونايي

کد خبر: 155736 تاریخ انتشار: 1400/01/21 12:32:58
نمایش: 541
اخبار
جلسه اضطراري ستاد پيشگيري از کروني شعهرستان لردگان با حضور سعيد صالحي فرماندار ،حجت اسلام تاج زاد امام جمعه ،سعيد جريده اصل دادستان ،وساير اعضا در محل سالن اجتماعات شهداي دولت فرمانداري لردگان بر گزار گرديد ابتدا فرماندار شهرستان لردگان دستورالعمل هاي صادره در زمان قرمز بودن شهرستان را بيان نمودند

جلسه اضطراري ستاد پيشگيري از کروني شعهرستان لردگان با حضور سعيد صالحي فرماندار ،حجت اسلام تاج زاد امام جمعه ،سعيد جريده اصل دادستان ،وساير اعضا در محل سالن اجتماعات شهداي دولت فرمانداري لردگان بر گزار گرديد
ابتدا فرماندار شهرستان لردگان دستورالعمل هاي صادره در زمان قرمز بودن شهرستان را بيان نمودند
سعيد جريده اصل دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان گفت: از سوي دستگاه قضايي در شهرستان لردگان با افرادي که سلامت عمومي جامعه را به مخاطره مي‌اندازند هيچ گونه مماشاتي نمي‌شود و با متخلفان برخورد قاطع قانوني انجام مي‌گيرد.
 
سعيد جريده اصل  صبح امروز اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با ويروس کرونا برگزاري مراسم عروسي با تعداد نفرات بالا ممنوع و غيرقانوني است.
وي ادامه داد: با وجود اين موضوع در شهر لردگان دو خانواده در حال تدارک يک جشن عروسي بودند و افراد زيادي را براي حضور در عروسي دعوت کرده بودند که چندين بار از سوي مسئولان بهداشت به اين خانواده‌ها تذکر داده شد اما به اين تذکرات اعتنايي نشد.
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان لردگان افزود: پس از اعلام موضوع از سوي مسئولان شبکه بهداشت و ماموران انتظامي به دادستاني، با توجه به دعوت گسترده اين ۲ خانواده از افراد براي جشن عروسي و وضعيت قرمز بيماري کرونا در سطح شهرستان لردگان، دستور داده شد که از برگزاري جشن عروسي جلوگيري شود و مکان  تالار برگزارکننده جشن عروسي نيز پلمب شود که به دليل  همکاري نکردن پدران عروس و داماد دستور بازداشت آنها از سوي دادستان صادر و توسط ماموران انتظامي دستگير شدند.
جريده اصل ادامه داد: پدران عروس و داماد پس از دستگيري به اتهام اقدام تهديدآميز عليه بهداشت عمومي به زندان معرفي شدند و مسئول تالار عروسي نيز به علت رعايت نکردن مصوبات ستاد کرونا و اجازه برگزاري جشن عروسي بازداشت شد.
وي خاطرنشان کرد: از سوي دستگاه قضايي در شهرستان لردگان با افرادي که سلامت عمومي جامعه را به مخاطره مي‌اندازند هيچ گونه مماشاتي نمي‌شود و با متخلفان برخورد قاطع قانوني انجام مي‌گيرد
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/09