پيام تبريک فرماندار شهرستان لردگان بمناسبت 9ارديبهشت (روز ملي شوراها)

کد خبر: 155798 تاریخ انتشار: 1400/02/08 14:32:55
نمایش: 388
اخبار
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان لردگان : سعيد صالحي طي پيامي نهم ارديبهشت‌ماه را که با تأسيس شورا، در تقويم جمهوري اسلامي ايران به نام «روز ملي شورا» نام‌گذاري شده است، به کليه اعضاي شوراي شهر و روستا تبريک گفتند

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان لردگان : سعيد صالحي طي پيامي نهم ارديبهشت‌ماه را که با تأسيس شورا، در تقويم جمهوري اسلامي ايران به نام «روز ملي شورا» نام‌گذاري شده است، به کليه اعضاي شوراي شهر و روستا تبريک گفتند.
متن پيام به شرح ذيل است:
شورا نهادي مقدس است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم‌سالاري ديني در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوده که ريشه در قرآن و مباني گسترده دين مبين اسلام دارد.
با تأسيس شوراي اسلامي شهر و روستا فرايند واگذاري امور به مردم و نقش‌آفريني آنان در تعيين سرنوشت خود و جامعه‌اي که در آن زندگي مي‌کنند، عينيت يافت و بيش‌ازپيش مشاهده شد.
شورائيان با وظيفه‌شناسي در حل مشکلات شهر و روستا تلاش مي‌نمايند و با امانت، کفايت، درايت و کياست و حسن سلوک براي نيل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و عاشقانه کوشش مي‌نمايند و در جهت بالندگي، شکوفايي، عمران و آباداني قدم برمي‌دارند.
در همين راستا روز شورا را به تمامي اعضاي تلاشگر شوراهاي شهر هاي لردگان ،مال خليفه ،سردشت،ومنج و همچنين شوراهاي اسلامي روستاها ي شهرستان لردگان را که صادقانه و خالصانه تنها باهدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهري و روستايي گذاشته، تبريک مي‌گوييم و از درگاه احديت براي آنان عمري پر برکت جهت ادامه راه خدمت‌رساني، خواستارم
سعيد صالحي
سر پرست فرمانداري شهرستان لردگان
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11