متن پيام فرماندار شهرستان لردگان بمناسبت بزرگداشت روز معلم 12ارديبهشت .

کد خبر: 155817 تاریخ انتشار: 1400/02/11 09:35:09
نمایش: 349
اخبار
افلاطون راپرسيدند :چگونه است که تو معلم خويش را بيش از پدر احترام مينهي و بزرگ ميداري؟ گفت پدرم مرا از بهشت به زمين آورد و معلمم مرا از زمين به بهشت رهنمون مي سازد. حال شما قضاوت کنيد احترام بر کدام واجب تر است ؟؟؟

افلاطون راپرسيدند :چگونه است که تو معلم خويش را بيش از پدر احترام مينهي و بزرگ ميداري؟
گفت پدرم مرا از بهشت به زمين آورد و معلمم مرا از زمين به بهشت رهنمون مي سازد.
حال شما قضاوت کنيد احترام بر کدام واجب تر است ؟؟؟…..
 12ارديبهشت ماه سالروز بزرگداشت فداکارترين معلم شهيد مرتضي مطهري يکي از روزهاي حماسه آفرين به شمار مي رود. در ايه:«اقرا باسم ربک الذي خلق، خلق الانسان من علق، اقرأ و ربک الاکرم، الذي علم بالقلم، علم الانسان ما لم يعلم (علق:1ـ 5)» خداوند خود را يک معلم خوانده است و جالب تر آنکه معلم بودن خود را بهترين و پيچيده ترين شاهکار خلقت پس از آفرينش آورده است. معلمان نقش کليدي در تربيت و آگاه سازي دانش آموزان دارند چراکه آنها انسان سازان نسل بعدي محسوب مي شود و امام راحل عظيم الشان حضرت امام خميني رحمة الله عليه نقش آنها را چيزي شبيه انبيا در ميان مردم معرفي کرده است. دوازدهم ارديبهشت ماه فرصتي است مغتنم، تا ياد و خاطره  استاد فرزانه شهيد" آيت الله مرتضي مطهري" معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامي  ايران را گرامي بداريم.
و همچنين از تلاش و زحمات  خالصانه وصادقانه مديريت آموزش وپروش شهرستان و اموزش و پرورش عشايري و بخش فلارد و معلمان شهرستان لردگان بخصوص در شرايط فعلي  با شيوع ويروس  کرونا که مجاهدت و فعاليت هاي خاموش معلمان و کادر آموزشي مدارس همچنين نظم زندگي شخصي آنها را تحت تأثير قرار داد. و در اين روزها تلاش کردند تا هر خانه يک مدرسه باشد تجليل نمايم .
اينجانب روز معلم را خدمت همه معلمان و اساتيد فرهيخته و فرهنگ آفرين کشور علي الخصوص به معلمان و اساتيد  دلسوز  شهرستان لردگان  تبريک عرض مي نمايم .
از  درگاه خداوند منان  توفيقات شما  در اين رسالت براي خدمتي سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهي در جهت رشد و شکوفايي  جامعه را خواستارم.
                                              
                                                         سعيد صالحي
                                                 فرماندار شهرستان لردگان
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/11