تشکيل جلسه شوراي مواد مخدر در لردگان

کد خبر: 31539 تاریخ انتشار: 1397/11/30 09:18:43
نمایش: 627
اخبار
جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان به منظور مکان يابي براي ساخت پاسگاه ايست و بازرسي در سه راهه گوشکي در پليس راه گوشکي تشکيل شد .

جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان لردگان به منظور مکان يابي براي  ساخت پاسگاه ايست و بازرسي در سه راهه گوشکي در پليس راه گوشکي تشکيل شد .

برهان حسين پور آقائي فرماندار شهرستان لردگان گفت : با توجه به اينکه جاده ترانزيتي لردگان به خوزستان و همچنين لردگان به ياسوج و معمولا جنوب کشور را به شمال و استانهاي مرکزي وصل مي کند و عمده قاچاق کشور از اين گلوگاه تردد دارد لازم بود در سه راهه گوشکي  پاسگاه ايست و بازرسي براي جلوگيري از هر گونه قاچاق کالا و .... در اين سه راه راه اندازي شود مقدمات کار فراهم شد در جلسات متعدد موصوب شد و امروز هم شاهد بازديد ميداني از زمين محل ساخت اين پاسگاه هستيم

در ادامه جلسه غدير مرتضوي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان گفت :با توجه به تاکيدات استاندار محترم  مبني بر کنترل محورهاي مواصلاتي استان و با توجه به جاسات تشکيل شده ومصوبات اجرايي در خصوص راه اندازي و ايجاد ثابت پاسگاه ايست و بازرسي درسه راه گوشکي به منظور نا امن کردن و جلوگيري از قاچاق مواد مخدر و ديگر کالاهاي قاچاق امروز براي مکان يابي و جانمائي و اماده سازي ايست و بازرسي در لردگان به گوشکي امديم تا اين کار هر چه زودتر محقق گردد .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08